Нові групсети SHIMANO DEORE XT та SLX з 12-швидкісною трансмісією для МТВ

  • 23 июля 2019 07:09:45
  • Отзывы : 0
  • Просмотров: 152
Нова група DEORE XT M8100 успадкувала усі продуктивні риси попередніх серій, щоб задовольнити найвимогливіших і відчайдушних велосипедистів сьогодення. 


В той же час, нова серія SLX M7100, сформована з тієї самої ДНК що і XTR та DEORE XT. Ця серія була розроблена для забезпечення високої якості роботи компонентів для тих, хто тільки досліджує свою пристрасть до гірських велосипедів. 


DEORE XT – довговічність і продуктивність для сучасних гірських райдерів. 


Нова серія DEORE XT M8100 включає такі функції, як новаторські 12-швидкісні касети з технологією MICRO SPLINE та діапазоном 10-45T або 10-51T, шатуни 1x12 або 2x12 з технологією HOLLOWTECH II, потужними 2-поршневими або 4-поршневими гальмами, шифтерами ISPEC-EV, з широким діапазоном регулювання, 12-швидкістна трансмісія з точною роботою передніх та задніх перемикачів, ротори з ICE TECHNOLOGIES FREEZA, які швидко охолоджуються та вілсети для XC або Enduro. Все це вдосконалено з урахуванням потреб велосипедистів сьогодення. 


 


Шатуни: Нові шатуни DEORE XT 1X12 HOLLOWTECH II з інтегрованою віссю каретки. Зірки мають технологію Dynamic Chain Engagement+, і профіль narrow/wide, що є запорукою покращеної стабілізації ланцюга і плавності трансмісії. Для надійного та швидкого кріплення зірок шатун має систему прямого монтажу (direct mount). Шатуни поставляються з зірками 28T, 30T, 32T, 34T, 36T. Вони є взаємозамінними з зірками XTR та SLX. Довжина шатунів від 165мм до 180мм. Шатуни DEORE XT доступні для трьох чейнлайнів (chainline): 


- 52мм (FC-M8100-1) для Over Lock-Nut Dimensions (O.L.D.) 142мм або 148мм, що дає найбільш вузький 172мм Q-фактор (відстань між зовнішніми краями шатунів) 
- 55мм (FC-M8120-1) для O.L.D. від 148мм для більш широких шин та ширшого кліренсу рами (Q-фактор 178мм) 
- 56.5мм (FC-M8130-1) для O.L.D. 157мм та надшироким Q-фактором 181мм 
Вага шатунів: FC-M8100-1: 620 гр, FC-M8120-1: 628 гр, FC-M8130-1: 636 гр (зірки 32T; 175 мм, без каретки). 

Шатуни DEORE XT 2X12 HOLLOWTECH II з розрахунком 36х26T в парі з касетою 10-45Т пропонують максимальний діапазон передач і завдяки невеликому кроку передач підтримується стабільний каденс і надаються додаткові можливості на будь-яких ділянках траси. 


Доступні дві пари шатунів, обидві мають двоболтову систему кріплення лівого шатуна на вал. Шатуни FC-M8100-2 мають 142мм O.L.D. для чейнлайну 48.8мм та Q-фактору в 172мм. Шатуни FC-M8120-B2 мають 148мм O.L.D. для чейнлайну 51.8мм та Q-фактору в 178мм. 


Вага для FC-M8120-B2 (36-26T, 175мм, без каретки) становить 672 гр, а для FC-M8100-2, )36-26T, 175мм, без каретки): 654 гр. 


Касета: 12-швидкісні касети DEORE XT поставляються з системою MICRO SPLINE і доступні у варіантах 10-45T з малим кроком передач або 10-51T для забезпечення
максимального діапазону перемикань. Обидві касети також мають функцію HYPERGLIDE +, що дозволяє швидко переключати передачі і надзвичайно тихо працювати трансмісії. Алюмінієвий павук касети, який тримає десять сталевих зірок і дві алюмінієві, надає оптимальне співвідношення міцності та ваги. Касета CS-M8100-12 10-51T важить 470 гр, а 10-45T – 461 гр.

Ланцюг: Новий 12-швидкісний HG-ланцюг DEORE XT був перероблений з розширеною внутрішньою пластиною для поліпшення зчеплення та стабілізації ланцюгу, має хромовані пластини роликових ланок, що збільшують довговічність і забезпечують плавність переміщення ланцюгу по касеті. Ланцюг CN-M8100 (113 ланок + Quick Link) важить 252 г.


Перемикачі: Задні перемикачі Deore XT доступні у варіантах для сінглу (RD-M8100-SGS) та для шатунів з двома зірками (RD-M8120-SGS), обидва забезпечують точне і швидке перемикання через величезний діапазон передач. Обидва перемикачі мають технологію SHIMANO SHADOW RD+, демпфер та ролики на 13 зубів, що робить поїздку тихішою і приємнішою. Вага заднього перемикача: RD-M8100-SGS: 284 гр, RD-M8120-SGS: 290 гр. Передній перемикач DEORE XT поставляється в одній специфікації для лінії ланцюга 48,8мм і 51,8мм, але доступний для кріплень типу D, E або M. Вага переднього перемикача: FD-M8100-D: 135гр, FD-M8100-E: 106гр, FD-M8100-M: 114гр. 

Шифтери: З технологією монтажу ISPEC-EV, які акуратно монтуються на гальмівну ручку, мають бокове та обертальне регулювання, що дозволить виставити їх, як Вам буде зручно. Гумова накладка на важелях і двосторонній хід шифтеру робить перемикання ще більш зручним. Правий шифтер (SL-M8100-IR) з функцією Multi-release для швидкого скидання передач, а для райдерів, що використовують сет 2x12 є лівий моноважіль (SL-M8100-IL), який перемикає передній перемикач як вгору, так і вниз з високою точністю. Шифтери DEORE XT M8100 також доступні у версії, що має звичайний хомут на кермо. Вага перемикачів: SL-M8100-IR: 120 гр, SL-M8100-IL: 73 гр, SL-M8100-R: 117 гр, SL-M8100-L: 78 гр. 

Гальма: Каліпери DEORE XT доступні у XC-специфікації, що має два поршня або Trail / Enduro модифікації з чотирма поршнями. 2-поршнева версія має таку ж конструкцію, що і попередня – XT M8000, що сумісні з полімерними гальмівними колодками G02A/3A/J02A/3A, або з металевими G04S/J04C, тоді як 4-поршнева версія має абсолютно нову конструкцію, як XTR M9100, і використовує колодки N03A (полімер) або N04C (метал) з додатковими охолоджувачами (сумісні також з колодками D03S або D02S). 


Ручки DEORE XT більшої потужності і меншим вільним ходом сумісні з каліперами XC та Trail / Enduro та мають технологію для більш швидкого підведення Shimano SERVO WAVE. Ручки гальм відтепер мають дві точки контакту з кермом для більш жорсткого відчуття гальма. Ручки також оснащені регулятором досягнення та гвинтом регулювання вільного ходу для простого налаштування гальм на трейлах. 

Комплект гальм XC (BR-M8100/BL-M8100) з роторами (160мм RT-MT800) і колодками має вагу 392 гр, а гальмівний комплект Enduro (BR-M8120/BL-M8100) важить 410гр, включаючи ротори та колодки. 


Ротори: Перероблені ротори DEORE XT-ICE TECHNOLOGIES FREEZA (RT-MT800) розроблені для максимального охолодження. Як результат, гальмування є більш стійким, а колодки зношуються повільніше. Тришарова конструкція сталь-алюміній-сталь краще поглинає надлишкове тепло і розсіює через охолоджувальні ребра. Доступні розміри - 140мм (88 гр), 160мм (109 гр), 180мм (132 гр) і 203мм (164 гр).

Колеса: На відміну від серії XTR M9100, серія Shimano DEORE XT M8100 пропонує готові колеса 27,5" і 29" для XC і Trail / Enduro. Безкамерні колеса Shimano XC мають внутрішню ширину 24 мм, що дозволить поставити гуму шириною до 2.35". 28 прямих спиць з прямим і подвійним батінгом забезпечують ідеальне поєднання жорсткості та ваги (WH-M8100-27.5: 1764 гр, WH-M8100-29: 1840 гр) для швидкого катання XC. 


З іншого боку, маємо колеса DEORE XT Trail / Enduro – ободи з внутрішньою шириною 30 мм і підходять для шин шириною до 2.6". Задні втулки (O.L.D. 148мм), алюмінієві ободи з 28 J-зігнутими спицями забезпечують міцність і малу вагу безкамерних коліс для агресивних райдерів та не менш агресивних умов катання (WH-M8120-27.5: 1846 гр, WH-M8120-29: 1932 гр). Обидва комплекти колес для XC і для Trail / Enduro мають вісі E-THRU (15мм спереду, 12мм ззаду), шириною в 148мм O.L.D. і мають інтерфейс барабану Shimano MICRO SPLINE. 

Передні/задні втулки DEORE XT доступні у розмірах O.L.D.: 100 мм і 142 мм, 110 мм і 148 мм і 157 мм. Вага втулок: HB-M8110: 142 гр, HB-M8110-B: 147 гр, HB-M8110-BS: 158 гр, FH-M8110: 305 гр, FH-M8110-B: 307 гр, FH-M8110-BS: 306 гр, FH-M8130 -B: 310 гр. 


SLX – для тих хто тільки досліджує свою пристрасть до гірського велоспорту.


Як і DEORE XT, нова серія SLX M7100 також має новаторську 12-швидкісну касету MICRO SPLINE з діапазоном 10-45T або 10-51T, шатунами 1x12 або 2x12, спеціальним 12-швидкісним ланцюгом рівня SLX, 2-поршневими або 4-поршневими гальмами, і шифтерами ISPEC-EV, вдосконалені передній та задній перемикачі та комплекти втулок для 12-швидкістних касет. В новому SLX використані преміум технології для тих, хто тільки відкриває для себе справжній світ маунтінбайку. 

 


Шатуни: Нові шатуни SLX 1x12 HOLLOWTECH II з інтегрованою віссю каретки. Зірки мають технологію Dynamic Chain Engagement+, і профіль narrow/wide, що є запорукою покращеної стабілізації ланцюга і плавності трансмісії. Для надійного та швидкого кріплення зірок шатун має систему прямого монтажу для спрощення зміни зірок. Шатуни поставляються з зірками 30T, 32T, 34T, що є взаємозамінними з XTR та DEORE XT. Довжина шатунів від 165 до 175мм. Шатуни SLX M7100 доступні для трьох типів чейнлайнів: 


- 52мм (FC-M7100-1) для O.L.D. 142мм або 148мм, що дає найбільш вузький Q-фактор 172ммс(відстань між зовнішніми краями шатунів) 
- 55мм (FC-M7120-1) для O.L.D. від 148мм для більш широких шин та кліренсу рами (Q- фактор 178мм) 
- 56.5мм (FC-M7130-1) для O.L.D. 157мм та широким Q- фактором в 181мм. Вага шатунів: FC-M7100-1: 631 гр, FC-M7120-1: 638 гр, FC-M7130-1: 656 гр (для 32T; 175мм, без каретки). 

Шатуни SLX 2x12 HOLLOWTECH II з розрахунком 36х26T в парі з касетою 10-45Т пропонують максимальний діапазон передач і завдяки невеликому кроку передач підтримується стабільний каденс і надаються додаткові можливості на будь-яких ділянках траси. 


Шатуни мають двоболтову систему кріплення лівого шатуна на вал. Так само як DEORE XT, шатуни FC-M7100-2 мають 142мм O.L.D. для лінії ланцюга 48.8мм та Q-фактор 172мм. Шатуни FC-M7120-B2 мають 148мм O.L.D. для лінії ланцюга 51.8мм та Q-фактор 178мм. 


Вага для FC-M7120-B2 (36-26T, 175мм, без каретки) становить 682 гр, а для FC-M7100-2 36-26T, 175 мм, без каретки) 674 гр. 


Касета: 12-швидкісні касети SLX поставляються з системою MICRO SPLINE і доступні у варіантах 10-45T з малим кроком передач або 10-51T для забезпечення максимального діапазону перемикань. Обидві касети також мають функцію HYPERGLIDE +, що дозволяє швидко переключати передачі і надзвичайно тихо працювати трансмісії. Алюмінієвий павук касети, який тримає десять сталевих зірок і дві алюмінієві, надає оптимальне співвідношення міцності та ваги. Касета CS-M7100-12 10-51T важить 534 гр, а 10-45T важить 513 гр. 

Ланцюг: Новий 12-швидкісний HG-ланцюг SLX був перероблений з розширеною внутрішньою пластиною для поліпшення зчеплення та стабілізації ланцюгу, має хромовані пластини роликових ланок, що збільшують довговічність і забезпечують плавність переміщення ланцюгу по касеті. Ланцюг CN-M7100 (113 ланок + Quick Link) важить 252г.


Перемикачі: Задні перемикачі SLX доступні у варіантах з синглом (RD-M7100-SGS) та даблом (RD-M7120-SGS), обидва забезпечують точне і швидке перемикання через величезний діапазон передач. Обидва перемикачі мають технологію SHIMANO SHADOW RD+, демпфер та ролики на 13 зубів, що робить поїздку тихішою і приємнішою. Вага заднього перемикача: RD-M7100-SGS: 316 гр, RD-M7120-SGS: 322 гр. 

Передній перемикач SLX поставляється в одній специфікації для лінії ланцюга 48,8 мм і 51,8 мм, але доступний для кріплень типу D, E або M. Вага переднього перемикача: FD-M7100-D: 135гр, FD-M7100-E: 166гр, FD-M7100-M: 114гр. 


Шифтери: З технологією монтажу ISPEC-EV, які акуратно монтуються на гальмівну ручку, мають бокове та обертальне регулювання, що дозволить виставити їх, як Вам буде зручно. Гумова накладка на важелях і двосторонній хід шифтеру робить перемикання ще більш зручним. Правий шифтер (SL-M7100-IL) з функцією Multi-release для швидкого скидання передач, а для райдерів, що використовують трансмісію 2x12 є лівий моноважіль (SL-M8100-IL), який зміщує передній перемикач як вгору, так і вниз з високою точністю. Шифтери SLX M7100 також доступні у версії, що має звичайний хомут на кермо. Вага: SL-M7100-IR: 121 гр, SL-M8100-IL: 73 гр.

Гальма: Каліпери SLX доступні у XC-специфікації, що має два поршня, або Trail / Enduro модифікації з чотирма поршнями. 2-поршнева версія має таку ж конструкцію, що і попередня версія SLX, що сумісні з полімерними гальмівними колодками G02S/J02A, або металевими G04S/J04C, тоді як 4-поршнева версія має абсолютно нову конструкцію, як XTR M9100, і використовує колодки N03A (полімер) або N04C (метал) з додатковими охолоджувачами (сумісні також з колодками D03S або D02S). 


Ручки SLX більшої потужності і меншим вільним ходом сумісні з каліперами XC та Trail / Enduro та мають технологію для більш швидкого підведення Shimano SERVO WAVE. Ручки гальм відтепер мають дві точки контакту з кермом для більш жорсткого відчуття гальма. Ручки також оснащені регулятором досягнення та гвинтом регулювання вільного ходу для простого налаштування гальм на трейлах. 

Комплект гальм XC (BR-M7100/BL-M7100) з роторами (160 мм SM-RT70) і колодками має вагу 425гр, а гальма Enduro (BR-M7120/BL-M7100) важить 444гр, включаючи ротори та колодки. 


Ротори: Ротори рівня SLX ICE TECHNOLOGIES (SM-RT70) розроблені для контролю перегріву. Як результат, гальмування є більш стійким, а колодки зношуються повільніше. Тришарова конструкція сталь-алюміній-сталь краще поглинає надлишкове тепло. Доступні розміри: 140мм (121 гр), 160мм (133 гр), 180мм (159 гр) та 203мм (193 гр). 


Передні/задні втулки SLX доступні у розмірах O.L.D 100мм і 142мм, 110мм і 148мм і 157мм. Задні втулки (FH-M7110) мають інтерфейс барабану Shimano MICRO SPLINE. Вага втулок: HB-7110: 142 гр, HB-M7110-B: 147 гр, FH-M7110: 350 гр, FH-M7110-B: 354 гр, FH-M7130 -B: 359 гр. 

Підсумовуючи величезний вибір опцій, нова серія DEORE XT M8100 забезпечує високу продуктивність для сучасних вимог і авантюрних маунтін-байкерів, тоді як серія SLX M7100, що має ту саму базу, є рішенням високої якості для тих, хто починає цікавитися гірським велоспортом. 

Генрі Бош, координатор Shimano Europe MTB: "Хоча швидкість, фокус і контроль були мантрами, якими ми жили під час розробки XTR, нам треба було розширити це для DEORE XT і SLX. Ми багато думали про те, як і чому люди катаються на гірських велосипедах. Для нас відповідь полягала в тому, щоб створити набір компонентів у правильному класі та специфікації, щоб відповідати конкурентним амбіціям, відчайдушним стилям їзди та якості для маунтін байкерів по всьому світу, перш за все переконавшись, що райдери отримують надійну продуктивність і якомога більше задоволення." 

Завітайте на офіційний веб-сайт https://mtb.shimano.com/en-us/components/

Наявність в веломагазинах України – серпень 2019.

 
Powered by SEO CMS PRO ver.: 19.4 TOP (opencartadmin.com)
 
Оставить отзыв ↓
 
Ещё никто не оставил отзывов.