Shimano приносить топові технології на рівень Ultegra

  • 03 июля 2017 10:48:24
  • Отзывы : 0
  • Просмотров: 687

Нова серія Shimano ULTEGRA R8000 пропонує набагато більше, ніж просто «перевірені продукти у велоперегонах». В новій серії використовують технології які перевірено професійними вело- командами і впроваджує їх для звичайних шанувальників велоспорту, пропонуючи широкі можливості індивідуального налаштування, ідеальний контроль трансмісії з сучасними гідравлічними дисковими або механічними гальмами і точністю систем електронного перемикання Di2 або механічного перемикання.


Розроблена в рівній мірі для перегонів, тренувань, або для катання на велосипеді з друзями, Ultegra дозволяє повернути вам пристрасть і задоволення від їзди.

 

Трансмісія ULTEGRA R8000

 

Новий асиметричним шатун це репліка дизайну з Dura-Ace 9100 4-лапа конструкція Hollowtech II для більш жорсткої передачі потужності, в той же час, навіть скинувши декілька грам (674 гр, 50-34T) від попередньої версії (676гр). Зовнішня зірка шатунів технології Shimano Hollowglide це легка і жорстка пола конструкція, щоб знизити вагу і зберегти точність переднього перемикання. Варіанти зірок включають стандартний 53- 39T, напів-компактний 52-36T, і компактний 50-34T, а також варіант для велокросу 46-36T.


11-швидкісна касета поставляється в 6 стандартних розмірах (CS-R8000: 11-25T, 11-28T, 11-30T, 11-32T, 12-25T, 14-28T) і додатково касета з більшим діапазоном 11-34T (CS-HG800) яка підходить як для шосейних (з проставкою), так і для гірських велосипедів.


Трансмісія ULTEGRA R8000

 

Нові легкі карбонові педалі Ultegra SPD-SL мають стимулювати продуктивність професійного рівня за рахунок зменшення профілю на 0.7мм, і скинувши 12гр. від попередньої версії PD-6800 дизайн (тепер 248гр.). Додатково є варіант педалей з віссю довшою на 4 мм.


Педалі Ultegra SPD-SL
 

Система перемикання ULTEGRA R8000

 

Нова Ultegra пропонує неймовірно швидке і точне електронне перемикання Di2 або механічне перемикання, гідравлічне або механічне гальмування з ергономічними ручками дуал-контрол. Нові ручки електронного перемикання Di2 реалізують нові функції повного синхронізованого або напів-синхронізованого перемикання (з батареєю BT-BN110), даючи можливість обрати повний автоматичний режим, або напів-автоматичний. Це означає, що ви можете налаштувати, наприклад, обидва ліві шифтера ручки на перемикання вгору по трансмісії і обидва правих – щоб рухатися вниз по трансмісії. Шифтери мають більш чітке відчуття перемикання, задля швидкого і точного перемикання передач в рукавичках.

 

Наслідуючи дизайн Dura-Ace Di2 з «секретними» кнопками перемикання, нові дуал-контроли Ultegra ST-R8070 Di2 з гідравлічними гальмами і ST-R8050 DI2 з механічним гальмуванням кнопки для дистанційного перемикання, які можуть бути запрограмовані щоб перемикати передачі або для управління додатковими пристроями, такими як сумісні комп'ютери або світлом через сумісне програмне забезпечення інших виробників.


Ultegra ST-R8070 Di2


Всі ручки Dual Control електронного перемикання Di2 або кнопки мають функцію мульти-шифтингу, також з функціями синхронізованого перемикання можуть бути налаштовані індивідуально через ETUBE app з телефону, планшету або комп’ютеру. Додаток E-TUBE дозволяє не тільки налаштовувати функції і операції, як вам завгодно, але і дозволяє своєчасно оновлювати програмне забезпечення усіх компонентів електронного перемикання Di2, зберегти останні прошивки і вирішити можливі помилки у роботі.


Ручки з гідравлічними гальмами ST-R8070 це крок уперед від попередніх R785, з більшою досяжністю, і регулюванням вільного ходу. Нові гідравлічні дуал-контроли (ST-R8070 і ST-R8020) важать 360гр. і 550гр. відповідно, тільки на 65гр. і 112гр. важчі, ніж їх аналоги з механічним гальмуванням (ST-R8050, 295гр. і ST-R8000, 438гр).


Передній перемикач (FD) призначений для швидкого і плавного перемикання передач під навантаженням. Перероблений разом з шатунами, зараз адаптований для більш широких покришок, а також для більш широкого діапазону передач, не жертвуючи при цьому якістю перемикання передач.


Di2 (RD-8050)


Задній перемикач Di2 (RD-8050) або механічний (RD-R8000) задній перемикач (RD) має низько- профільний дизайн Dura-Ace Shimano Shadow RD і в роботі не виходить за габарити касети, тобто добре захований від можливого пошкодження. RD має дві модифікації - з коротким важелем (SS), сумісний з касетами від 11-25T до 11-30T і середнім важелем (GS) для касет широкого діапазону передач від 11-28T до 11-34T. Обидва електронні перемикачі Di2 передній і задній взаємодіють один з одним, щоб працювати у повному або у напів-синхронізованому режимам перемикання, що дозволяє велосипедисту зберігати концентрацію на дорозі або під час велоперегонів.


Ручки дуал-контрол з механічним перемиканням доступні у двох варіантах з гідравлічним гальмуванням (ST-R8020) або механічним (ST-R8000). Кабелі з полімерним покриттям для неймовірно легкої операції перемикання. Крім того, конструкція покінчила з регулятором натягу кабелю, натомість для простого і точного налаштування пропонується налаштування шестигранним ключом.


ДОДАТКОВІ КОМПОНЕНТИ ПЕРЕМИКАННЯ ULTEGRA R8000


В ручках дуал-контрол Ultegra ST-8060 Di2 додатково для роздільного старту і тріатлону можливо додати кнопки на кінцях насадки на руль. Дизайн пропонує новий вимір для TT / Tri райдерів за рахунок спрощення процесу перемикання, коли спортсмен зосереджений на максимальному рівні зусиль. Одну кнопку перемикання передач і коробку блоку ST-6871 можливо видалити, що робить загальну конструкцію простішою, меншою, легшою і більш аеродинамічною.


Ultegra ST-8060 Di2


Усунення кнопки означає, що спортсмен під час TT / Триатлону буде використовувати режим синхронізованого перемикання. В цьому випадку лише одна кнопка (на одній стороні) відповідає за процес перемикання.


ГАЛЬМІВНА СИСТЕМА ULTEGRA R8000


Нові можливості потужного гальмування включає прямий монтаж каліперів BR-R8070, пропонуючи гладку інтеграцію в профіль шосейного велосипеда. Ротори мають замкнуті дискові елементи, які дозволяють більш ефективно розсіювати тепло від гальмування через велику площу поверхні. Пара каліперів BR-R8070 важить 280гр. плюс 212 гр. для пари роторів SM-RT800, в порівнянні з 360гр. для пари механічних гальм BR-R8000.


BR-R8000


Нові механічні гальма ULTEGRA також пропонуються у варіанті прямого монтажу. Обидві конструкції сумісні з покришками до 28С і мають гладкий дизайн з вузькими зазорами між арками. Конструкція подвійного шарніра має стабілізатор між арками, щоб зменшити деформацію і підвищити ефективність гальмування. У той же час гальма конструкції з прямим монтажем встановлюються безпосередньо в раму задля зменшення ваги і підвищення загальної продуктивності.


КОЛЕСА ULTEGRA


Доповнює нову серію ULTEGRA два нових легких комплекту коліс - безкамерні колеса ламіновані WHRS700 під механічні гальма (які замінять колеса WH-6800) і безкамерні колеса WH-RS770 для дискових гальм з вісями E-thru. Нові втулки (HB / FH-RS700 / 770) для більш швидкого прискорення і меншою вагою майже на 60гр. в порівнянні з парою втулок Ultegra серії 6800, в той час комплект колес під механічні гальма легший на 80гр., ніж його попередник.


ДОСТУПНІСТЬ


Нові компоненти Ultegra R8000 почнуть надходити з серпня.

 
Powered by SEO CMS PRO ver.: 19.4 TOP (opencartadmin.com)
 
Оставить отзыв ↓
 
Ещё никто не оставил отзывов.