Почему дефицит велосипедов не исчезнет в ближайшее время (укр.)

  • 11 февраля 2022 13:35:46
  • Отзывов: 0
  • Просмотров: 322
  • 0
Заходи щодо блокування в Китаї разом із постійно поширеними дисбалансами в ланцюзі транспортних контейнерів не є гарною новиною для того, щоб побачити кінець проблем ланцюга поставок.

 
Купівля велосипеда була справді важкою справою протягом останнього року або близько того, оскільки попит значно перевищив пропозицію у Европі, головним чином через наслідки Covid-19. Останні новини про останні блокування портів у Китаї та продовження урядового підходу «нуль-омікрон», а також величезна невідповідність на світовому ринку контейнерів, виявлена ​​в нещодавньому дослідженні, викликають занепокоєння – проблеми ланцюга поставок ще не закінчені.
 

Container xChange — це онлайн-ринок контейнерної логістики, що об’єднує користувачів і постачальників контейнерного обладнання, і він співпрацював з німецькою компанією прикладних досліджень Fraunhofer CML для проведення дослідження, яке показало, що невідповідність на світовому ринку контейнерів далека від завершення. 
 
 
Час очікування контейнерів у китайських портах скорочено з 61 до п’яти днів, але в Європі середня кількість днів значно зросла. Зараз у Німеччині 25, а у Великобританії – приголомшливий 51 день.

 
Контейнери можуть рухатися в Китаї та з нього з обнадійливою швидкістю, але саме перевантаженість портів у Європі продовжує створювати проблеми через повільне повернення їх до Азії. 

 
Відповідно до висновків звіту Container xChange, ця перевантаженість портів спричиняє невідповідність між попитом і пропозицією на даний момент. 
Jefferies Equity Research показало, що через нездатність вчасно обробити кількість вантажу в портах у листопаді 2021 року застрягло в середньому 36,2% всієї місткості контейнерів.
 
 
Тим не менш, більшість велосипедів з Азії вивантажують в Роттердамі, але Bike Europe помітили цей порт відсутній у звіті. Журналісти з велосипедного бізнесу вважають, що ця помилка свідчить про те, що голландський порт не стикається з такими ж заторами та затримками, як це було зазначено для інших – це також звучить досить точно.  
 
Тим не менш, за словами генерального директора Container xChange Йоханнеса Шлінгмайера, результати дослідження C-Timing показують, що кінець дисбалансу в ланцюжку контейнерів не за горами.
 
Він сказав: «У ланцюжку залишається дисбаланс, як щодо контейнерів, так і судів – на цей дисбаланс також впливають три нові порушення.
 
«По-перше, це омікронний варіант вірусу, крім того, китайський Новий рік, і, нарешті, в деяких портах введено блокування. Тому ми очікуємо досить нестабільного початку року».

Китай стикався з численними спалахами дельта та омікрон варіантів Covid-19 за останні дні, у тому числі у великих портових містах, таких як Далянь та Тяньцзінь.
 
Затори на суднах у китайських портах останнім часом вже погіршилися, оскільки все більше міст впроваджують суворі обмеження Covid через спалахи (відповідно до політики китайського уряду щодо «нульового Covid») або посилюють політику тестування після святкового сезону китайського Нового року, який стартував 31 січня.
 
Незважаючи на те, що суворий підхід був ефективним, із збільшеною передачею омікронного варіанту, економісти наразі сумніваються щодо стратегії Китаю. 

CNN Business зазначає, що Goldman Sachs знизила свій прогноз економічного зростання Китаю в 2022 році до 4,3% з 4,8%. З цими змінами, внесеними «у світлі останніх подій Covid — зокрема, ймовірного більш високого середнього рівня обмежень (і, отже, економічної вартості) для утримання більш заразного варіанту Omicron», — пишуть аналітики Goldman.


Наслідки
 

Тоді це не виглядає добре для кінця дефіциту велосипедів і в деяких аспектах ми лише починаємо бачити руйнівні наслідки проблем з ланцюгом поставок під час пандемії Covid, оскільки менші бренди більше не можуть боротися. 
 
 
На прикладі виробника Bowman Cycles:
 
 
«Все це дуже ускладнило життя цього року, і не видно кінця виробничим проблемам, що виходять з Азії [де виробляється багато їхніх компонентів]», — сказав засновник і керуючий директор Bowman Ніл Вебб.
 
«Наприклад, у грудні минулого року ми розмістили замовлення в Shimano, яке почне надходити лише в серпні 2022 року. Зазвичай ми б купили трохи акцій у Madison [дистриб’ютора Shimano у Великобританії], щоб забезпечити себе компонентами, але навколо немає абсолютно нічого."
Вебб додав, що постачальники та дистриб'ютори, схоже, віддають перевагу своїм більшим клієнтам, тобто «великі гравці займають весь простір».
«Всі менші підприємства, як ми, яких я знаю, відчувають цю саму проблему в певному сенсі і ці постійні затримки вимагали величезної кількості людських сил для управління».
 
Інші велосипедні компанії докладають усіх зусиль, щоб допомогти споживачам знайти бажаний велосипед і створити його.
 
Наприклад, у Ribble є спеціальний розділ на своєму веб-сайті з «найкращими велосипедами», це «збірки, налаштовані за допомогою компонентів, які є більш доступними та постійно оновлюються та змінюються, щоб відображати ситуацію з постачанням». 
 
 
Підхід Orbea полягав у тому, щоб представити свій інструмент Rider Connect,  щоб допомогти споживачам переглянути моделі велосипедів, які зараз доступні в їхньому магазині, а також велосипеди, які надходять, і відповідні дати їх доставки. Не всі магазини велосипедів мають масову присутність в Інтернеті, тому ви можете не знайти всі велосипеди, які вам потрібні, за допомогою пошуку в Інтернеті.
 
Оставить отзыв ↓
 
Ещё никто не оставил отзывов.