Колорадо одобрил законопроект, позволяющий велосипедистам ездить на красный свет (укр.)

  • 09 апреля 2022 07:44:25
  • Отзывов: 0
  • Просмотров: 327
  • 0

Законодавці Колорадо схвалили законопроект, який дозволить велосипедистам їздити через червоне світло світлофора, а новий закон спрямований на підвищення безпеки людей на велосипедах за рахунок зменшення кількості взаємодій з водіями на перехрестях.
 

Законопроект про зупинку безпеки був прийнятий цього тижня обома палатами законодавчого органу штату, і тепер має бути підписаний губернатором Демократичної партії Джаредом Полісом, повідомляє Jalopnik.com.
 

Закон, окрім велосипедистів, поширюється на всіх, хто використовує так звані «низькошвидкісні транспортні засоби», наприклад електричні скутери, скейтборди та інвалідні візки.
 

Нове законодавство, яке вже прийнято деякими містами штату, включно з Аспеном, означає, що велосипедисти та інші учасники дорожнього руху в рамках цього визначення можуть підходити до знаків зупинки, як до знаків зупинки, а до червоного вогні — як до знаків зупинки, причому в залежності від яке воно є.
 

На знакі зупинки велосипедисти повинні «знизити швидкість до розумної швидкості» та дати дорогу будь-якому автомобільному транспорту або пішоходам на перехресті, перш ніж продовжити.
 

Натомість, натрапляючи на червоне світло світлофора, вони повинні зупинитися на перехресті та дати дорогу будь-яким транспортним засобам або пішоходам, перш ніж продовжити свій шлях – навіть якщо світлофори не змінилися.
 

Bicycle Colorado, яка виступала за введення нового закону, підкреслила, що майже три з чотирьох зареєстрованих дорожньо-транспортних зіткнень між велосипедистом і водієм – 72,2 відсотка – відбуваються на розв’язках або пов’язані з ними.

Директор групи з комунікацій та політики Джек Тодд сказав: «Перехрестя є найнебезпечнішими місцями для велосипедистів, людей, які ходять пішки, людей на інвалідних візках, і тому цей закон дозволить їм швидше вийти з перехрестя та уникнути конфлікту.
 

Там сказано, що дослідження показують, що, зменшуючи кількість потенційних взаємодій між водіями та велосипедистами на перехрестях, законопроект про безпеку, у свою чергу, призведе до зменшення кількості таких зіткнень не тільки тому, що велосипедисти будуть витрачати менше часу на очікування там, але також тому, що їх видимість буде збільшена.
 

Під час проходження законопроекту через законодавчий орган штату представник Метт Грей сказав: «Ми б не робили цього, якби це не робило людей безпечнішими. 
 

«Ми не винаходимо щось нове, і жодна держава, яка впровадила це, не повідомила про більший рівень аварійності. Насправді всі вони повідомляють про нижчий рівень аварійності».
 

Представник Еді Хутон додала: «У нас є суперечливі закони від округу до округу щодо того, як поводитися з перехрестями. Цей законопроект створює уніфікацію в штаті щодо того, як велосипедист може рухатися через перехрестя».
 

Концепція дозволу велосипедистам та іншим незахищеним учасникам дорожнього руху по-різному ставитися до знаків зупинки та червоного світлофора, ніж водіїв, широко відома як «зупинка Айдахо» на честь штату, який першим прийняв такий закон у 1982 році. , хоча лише за останні п’ять років інші держави почали наслідувати цей приклад.
 

Арканзас у 2019 році та Оклахома в минулому році запровадили подібне законодавство, але більш обмежена форма закону, яка не дозволяє велосипедистам розглядати червоне світло як знак зупинки, але дозволяє їм розглядати знак зупинки як знак поступливості. , був представлений в Делавері в 2017 році, а потім в Орегоні, штат Вашингтон, Юта і Північна Дакота.

 
Оставить отзыв ↓
 
Ещё никто не оставил отзывов.