Беспроводная система контроля давления в шинах за 3 998 евро (укр.)

  • 14 апреля 2022 07:51:33
  • Отзывов: 0
  • Просмотров: 405
  • 0
Голландський колісний бренд Scope оголосив про систему контролю тиску в шинах Atmoz, яку, як повідомляється, використовуватиме команда WorldTour під час майбутнього видання Paris-Roubaix, найжорсткішої брукованої класики в професійному календарі.

Пристрій, який коштує 3998 євро, можна додати до «будь-якого колеса 29 дюймів або 700c », і, як кажуть, він дозволить водієві вручну регулювати тиск у шинах під час їзди за допомогою двох кнопок дистанційного керування.

Scope стверджує, що такі коригування можуть забезпечити збільшення «до 30 Вт зниженого опору коченню в поєднанні з покращеним комфортом і безпекою в важких і вологих умовах».

У заяві, опублікованій 11 квітня 2022 року, Міжнародний союз велосипедистів (UCI) підтвердив, що «вбудовані системи керування тиском у шинах дозволені в професійному їзді на велосипеді по шосе», що відкриває шлях командам використовувати такі пристрої в гонках.


Згідно з повідомленням Cyclingnews, команда DSM використовуватиме пристрій на виставці Paris-Roubaix, що потенційно отримає значну перевагу над своїми конкурентами.


Як працює система контролю тиску в шинах Scope Atmoz?
 

Система контролю тиску в шинах Scope Atmoz — це пристрій, встановлений на концентраторі, який підключається до штока клапана безкамерної шини за допомогою невеликого шланга (який можна прикріпити до спиці).
 
Відповідно до заяви про схвалення UCI, Atmoz використовує «механічні клапани, які регулюють потік повітря між повітряним резервуаром і безкамерною шиною».

 
Бездротова система контролю тиску в шинах за 3 998 євро
 
 
Scope Atmoz встановлюється на втулці колеса, кріпиться до штока безкамерного клапана за допомогою шланга (виділено червоним) і керується бездротовим дистанційним керуванням.

Область застосування


Використовуючи дві кнопки дистанційного керування, які бездротово зв’язуються з Atmoz, велосипедист може керувати клапанами, щоб накачати або спустити шину під час їзди.


Згідно з фотографіями на веб-сайті Scope, пристрій також можна з’єднати з велокомп’ютерами Wahoo для відображення інформації про тиск у шинах в режимі реального часу.


У заяві UCI також сказано, що «система не змінює структурну цілісність колісної пари і не містить рухомих частин чи компресорів».
 
 
Scope стверджує, що Atmoz може відображати реальну інформацію про тиск у шинах на велокомп’ютері.
 
Scope стверджує, що Atmoz може відображати реальну інформацію про тиск у шинах на велокомп’ютері.


Зазначається, що система комерційно доступна на веб-сайті Scope за княжу суму в 3998 євро.


Неясно, чи ця ціна включає пристрій для кожного колеса, чи вам потрібно буде подвоїти цю ціну, щоб контролювати тиск обох шин на вашому велосипеді.
Scope також не відзначає, наскільки швидко (або повільно) Atmoz здатний накачати чи скачати шини, чи скільки важить пристрій, але ми попросили надати додаткові відомості та оновимо цю статтю, коли отримаємо відповідь.
 

Чому це важлива інновація?
 

Оптимізація тиску в шинах гонщика для різких змін дорожніх умов, які спостерігаються в таких гонках, як Париж-Рубе, Тур Фландрії або Strade Bianche, завжди передбачала компроміс.


Тиск у шинах, який забезпечував найнижчий опір коченню на асфальті, був би занадто високим для оптимального комфорту та зчеплення з брукованою або гравійною ділянкою гонки, і навпаки.


Оскільки гонщики та команди могли встановлювати тиск у шинах лише напередодні події, це означало знайти точний тиск у шинах для кожного окремого гонщика, що забезпечувало найкращий баланс продуктивності на всіх різних поверхнях, які покривалися під час гонки.


Неминуче завжди існував би якийсь компроміс між швидкістю на асфальті та комфортом і зчепленням з нього.


Однак, якщо гонщики зможуть швидко регулювати тиск у шинах на льоту, це потенційно дасть величезну перевагу.



Теоретично гонщики можуть встановити оптимальний тиск у шинах для найменшого опору коченню на асфальті, щоб розпочати гонку (навіть так звані «бруковані класики», такі як Париж-Рубе, зазвичай починаються з довгих ділянок асфальтованих доріг, перш ніж врешті-решт виїжджають на бруківку).
 
 
Потім вони можуть регулювати тиск у шинах до попередньо визначеного ідеального тиску для брукованої або гравійної ділянки, перш ніж повернутися до оптимального тиску на асфальті після його завершення тощо.


З огляду на те, на що команди йдуть, щоб знайти крихітний виграш, різниця в продуктивності в 30 Вт (якщо вірити заявам Scope) може змінити гру для цих типів перегонів, якщо вона працює, як рекламується.


Хоча деякі райдери можуть бути стурбовані тим, що додає ваги їхньому гоночному велосипеду, враховуючи переважно плоский характер траси в Парижі-Рубе, будь-яка додаткова вага матиме незначний вплив на продуктивність.


Джерело

 
Оставить отзыв ↓
 
Ещё никто не оставил отзывов.