Глава компании Giant ожидает длительных проблем с цепью поставок

  • 18 апреля 2022 08:57:22
  • Отзывов: 0
  • Просмотров: 194
  • 0

Тимчасове закриття чотирьох заводів Giant у Куньшані, неподалік від Шанхаю, через місцеві обмеження на карантин завдає компанії складнощі. "Це пекельна робота", - сказала голова Giant Group Бонні Ту в інтерв'ю Bloomberg минулого вівторка. І вона не очікує, що ситуація покращиться в короткостроковій перспективі.

Giant Group досить обережно підходить до поточного 2022 фінансового року, як стало зрозуміло з опублікуванням річних показників за 2021 рік минулого тижня. І інфляція, і війна в Україні створюють непередбачувану невизначеність. Подальше збільшення операційних витрат також тисне на прибутковість. Однак Giant заявив, що він з оптимізмом дивиться в майбутнє, оскільки світ переходить до «нової норми після пандемії», коли люди стають більш дбайливими до здоров’я.
 

Все ще чекає кращих днів
 

Після двох років безпрецедентних збоїв і карантину велосипедна індустрія з нетерпінням чекає більш позитивного погляду на ситуацію з ланцюгом поставок. На жаль, голова групи Giant Group не підтверджує це. "Це пекельна робота", - сказала Бонні Ту в інтерв'ю. «Деякі велосипедні запчастини мають термін виготовлення два роки, а навіть прості компоненти можуть зайняти шість місяців», – сказала вона. Це порівнюється зі звичайним часом очікування від одного до двох місяців».


Хоча є ознаки того, що скорочення пропозиції наближається, рівень запасів все ще знаходиться на рекордно низькому рівні.


Пошук по всьому світу
 

Велосипеди високого класу стикаються з найбільшим дефіцитом запчастин, хоча Ту прогнозує, що це, ймовірно, зменшиться до кінця цього року. «Деяких компонентів, як-от набір перемикачів Shimano, який є основною частиною механізму велосипеда, може все ще не вистачати до 2023 року. Хоча велосипедна індустрія звикла по всьому світу, COVID-19 зробив її надзвичайно складною. ”
 

Ту пояснює складну ситуацію на фабриках Куньшаня. «Оскільки контейнери не можуть дістатися до фабрик, ми не можемо відправити нові велосипеди. Будинки повністю заповнені велосипедами і використовується вся відкрита площа. У нас виникнуть серйозні проблеми, якщо піде дощ».
 

Китай досі залишається важливою виробничою базою для Giant, оскільки на нього припадає половина потужностей компанії. Але ця ситуація повільно змінюється, оскільки тайванський виробник розпочав будівництво повністю нового частково роботизованого заводу у В'єтнамі. Також для Giant цей збій підкреслив важливість диверсифікації джерел та виробничих місць.


Джерело

 
Оставить отзыв ↓
 
Ещё никто не оставил отзывов.