Что если бы электрические велосипеды были такими же дешевыми, как обычные?

  • 08 июня 2022 08:13:08
  • Отзывов: 0
  • Просмотров: 187
  • 0

Західні медіа продовжують писати про альтернативи бензиновим автомобілям на тлі війни Росії в Україні та потреби якнайшвидшої відмови від нафтопродуктів. Bloomberg CityLab вважає, що електровелосипеди можуть стати привабливим варіантом для тих, хто не хоче їздити на звичайних велосипедах.
 

Зазвичай однією з головних причин, чому люди не користуються велосипедами для щоденних поїздок, є відсутність безпечної інфраструктури. Але, наприклад, досвід американського Портленда показує, що так буває не завжди.
 

Десятиліття місто цілеспрямовано розвивало мережу велодоріжок, та частка поїздок на велосипеді все одно вперто коливається близько 7%. А останніми роками навіть знижується, що робить мету досягти 25% переміщень на велосипедах до 2035 року ще недосяжнішою.
 

Джон Макартур із центру дослідження транспорту при Портлендському університеті вважає, що змінити ситуацію могли б електровелосипеди — комфортніші для довших маршрутів, зручніші для перевезення вантажів. Водій велосипеда з мотором не буде непокоїтися про те, що доїде до офісу спітнілим і втомленим.
 

Головна перепона на шляху користування електровелосипедами — ціна. За даними Макартура, якщо звичайний велосипед у США коштує в середньому 753 долари, то середня вартість електровелосипеда сягає 2600 доларів. Ціни на вантажні електровелосипеди ще вищі — 5000 в середньому.


Стимулювати попит могли б субсидії та кредити. В США та Канаді діє понад 40 таких програм. Так, нещодавно в Денвері запустили програму, яка відшкодовує 1200 доларів у разі покупки електровелосипеда. Ініціатива була настільки популярною, що бюджет проєкту вичерпався менш як за три тижні.


У Франції торік запустили програму грантів по 2,5 тисячі євро для тих, хто погодиться поміняти старий автомобіль на електричний велосипед.



Фото: Adam Glanzman/Bloomberg

 
Оставить отзыв ↓
 
Ещё никто не оставил отзывов.