Pinarello представляет напечатанный на 3D-принтере велосипед Hour Record (укр.)

  • 04 октября 2022 08:57:56
  • Отзывов: 0
  • Просмотров: 260
  • 0

Цього тижня Філіппо Ганна має намір встановити годинний рекорд на «першому в світі» трековому велосипеді Pinarello Bolide F HR, повністю надрукованому на 3D. Виготовлений зі скандієвого сплаву аерокосмічної марки Scalmalloy, надрукований на 3D-принтері трековий велосипед має ребра для аеродинаміки в останньому прикладі біомімікрії горбатого кита…

 


 

Називаючи цей новий трековий велосипед Bolide F 3D «першим і найшвидшим високопродуктивним 3D-принтованим велосипедом, коли-небудь створеним», Пінарелло працював з INEOS Grenadier і 2-кратним чемпіоном світу з ТТ Філіппо Ганна, щоб розробити найдосконалішу аеродинамічну платформу для його спроби встановити годинний рекорд цього тижня.

 
Bolide F HR 3D
 

Новий трековий 3D-велосипед Bolide F HR від Pinarello, безумовно, унікальний тим, що він виводить технологію 3D-друку на новий рівень, але це не перший трековий байк, який ми бачили на 3D-принтері. Прототип Peregrine Falcon від TRed став «першим» минулого року в аналогічній спробі поєднати аеродинаміку, готову до треку жорсткість і безмежний потенціал налаштування.
 

3D-друк дійсно надав дизайнерам Pinarello безпрецедентний рівень контролю дизайну та потенціалу налаштування порівняно з сучасним виробництвом вуглецевих велосипедів або більш традиційним металевим велосипедом. Вони могли створити безшовну аеродинамічну зовнішню обшивку, в той же час включаючи нескінченно настроювані внутрішні структурні посилення для підвищення жорсткості саме там, де це потрібно велосипеду.


 

Розроблені спільно з Metron AE у Великій Британії, трубки Pinarello Bolide F 3D надруковані за допомогою 3D-друку з високоміцного скандієво
-алюмінієво-магнієвого сплаву під назвою Scalmalloy, який був розроблений в аерокосмічній промисловості, спеціально для адитивного виробництва. Раму велосипеда, створену на широкоформатному принтері, довелося надрукувати на 5 окремих частин, які потім склеїли разом за допомогою епсоя після деякого очищення після друку.


Цікаво, що елементи керма вилки та подовжувачі керма фактично надруковані за допомогою 3D-друку з титану, щоб витримати більші навантаження, ніж міг би витримати Scalmalloy.
 
 

Щоб переконатися, що виготовлений на замовлення велосипед Філіппо Ганни достатньо міцний і безпечний, Pinarello зробив його точну копію для незалежного тестування EFBE у Німеччині. Рама, вилка та підсідельний штир Bolide F 3D пройшли повний спектр випробувань на втому, удар і скручування відповідно до стандарту ISO4210 – це вперше для спеціального велосипеда UCI Hour Record.


Аеродинаміка біомімікрії горбатого кита

 

 

Ребриста підсідельна труба Pinarello, розроблена на основі досліджень руху горбатого кита в Університеті Аделаїди, стверджує, що допомагає утримувати повітря, прикріплене до велосипеда, коли воно протікає повз турбулентну зону між ногами вершника, що піднімаються та опускаються, і заднім колесом, що обертається вперед.


Пінарелло каже, що «майже 40% загального опору рами та вилки» походить від комбінованого опору підсідельної труби та підсідельного штиря.


Вузький швидше
 

Вузький швидше
 
Інші ключові технічні зміни, тепер старе правило UCI 3:1 зникло, зводяться до зменшення фронтальної площі. У цьому новому велосипеді використовується вужчий нижній кронштейн на 54 мм (у порівнянні зі стандартними 68 мм), а також дуже вузький відстань передньої втулки 69 мм (зменшено зі 100 мм) і відстань задніх коліс 89 мм) порівняно зі стандартними 120 мм.)
 

Крім того, 3D-друк дозволив Pinarello повернутися ближче до глибших коефіцієнтів аеродинамічного сприйняття від 6:1 до 8:1 для профілів крила на цьому трековому велосипеді Bolide F 3D.
 

У той час як Хоуп зробив надширокий на своєму найкращому трековому велосипеді HB.T ​​x Lotus із надрукованими на 3D-принтері вушками, з’єднаними вуглецевими трубками, так само як і Фактор, який також надрукував на 3D-принтері ти для свого прототипу годинного рекордного велосипеда Hanzo TT, інші, як-от Argon 18, пішли ультравузькі з 40-міліметровою вилкою на трекових велосипедах Electron Pro . Пінарелло каже, що дані про зменшення опору широких проти вузьких рейків не такі однозначні, якщо взяти до уваги райдера, тому вони зупинилися на вузьких, що дало загальні стабільніші аеродинамічні покращення.


Менше aero bar = більше aero райдера
 

Подібно до підсідельної труби та опор, які мають бути швидшими РАЗОМ з водієм, Pinarello розробив новий нетрадиційний кермо, який сам по собі фактично збільшив опір, але разом із Філіппо Ганна зменшив загальний опір. Основна планка, що складається з 3 частин, і вигнуті подовжувачі, що кріпляться болтами, були надруковані на 3D-принтері з титану 6Al-4V.
 

Pinarello Bolide F 3D – на замовлення CFD, доступність на 3D-друкі
 

Цей новий надрукований на 3D-принтері Pinarello Bolide F HR 3D вже довів, що він швидший завдяки інженеру з продуктивності INEOS Дену Бігему, який у серпні встановив поточний світовий годинний рекорд UCI на дистанції 55,548 км на немаркованому велосипеді, який він брав участь у розробці, і з наступним ланцюг Muc-Off Ludicours AF покоління.


Pinarello Bolide F 3D – на замовлення CFD, доступність на 3D-друкі
 

Цікаво, що велосипеди INEOS також мають прототип шатунів, над яким також працює Бігем.
 

Цього тижня у Філіппо Ганни буде шанс стати інженером своєї команди 8 жовтня.
 

Але так само круто… Pinarello підтвердив, що зараз « Bolide F HR 3D доступний для замовлення в офіційного дилера Pinarello, починаючи з сьогоднішнього дня, і завдяки техніці 3D-друку він буде створюватися лише на замовлення. Тож усі, хто сподівається на годинний рекорд із безмежним бюджетом, тепер також можуть отримати новітню техніку для трекових велосипедів!


«Це такий унікальний проект; ми віримо, що це початок нової ери виробництва. Наступним кроком буде зробити його більш доступним, знайшовши способи сканування райдерів із більш доступним обладнанням і автоматично розробляючи кожен унікальний велосипед. Від чемпіона світу до кожного гонщика World Tour і, зрештою, до кожного велогонщика», – сказав Федеріко Сбрісса, директор з маркетингу Pinarello.


Джерело та фото
 
Оставить отзыв ↓
 
Ещё никто не оставил отзывов.