Новый Specialized Diverge подвешивает водителя с полностью демпфированным задним амортизатором Future Shock (видео)

  • 21 октября 2022 08:28:13
  • Отзывов: 0
  • Просмотров: 793
  • 0

Гравійний велосипед Specialized Diverge STR 2023 року має унікальну задню підсідельну трубу Future Shock із гідравлічним демпфером руху верхньої труби для контролю гнучкості. У поєднанні з рульовою трубою Future Shock спереду байк тримає водія в повітрі, забезпечуючи плавнішу та швидшу їзду.


Дикий дизайн, який використовує майже всю довжину підсідельної труби, щоб забезпечити гнучкість, забезпечуючи багато ходу. Ось усе, що вам потрібно знати про новий Diverge…


Що нового? Що те саме?
 


Specialized Diverge STR займатиме перше місце в їх лінійці гравійних велосипедів разом із Crux S-Works, просто з урахуванням зовсім іншого гонщика. Crux залишиться їхнім найлегшим байком, орієнтованим на перегони, але Diverge STR, ймовірно, стане байком для їхніх професіоналів на складних трасах.

 

 

Стандартний дизайн Diverge без заднього амортизатора Future також залишиться в лінійці. Насправді нова модель STR має майже таку саму геометрію з кількома тонкими налаштуваннями:
 

  • Stack & Reach ідентичні
  • Висота STR BB становить 85 мм, що на 5 мм більше стандартного
  • Довжина ланцюгової штанги становить 429 мм, що на 4 мм довше стандартної
  • Кут підсідельної труби на 0,5º крутіший, але…
 

…дещо крутіший кут сидіння зміщується, коли ви сідаєте на нього, і система провисає, роблячи ефективний кут сидіння таким же, як у стандартного Diverge, коли на нього ляжить ваша вага. Specialized пропонує посунути сідло на 5-10 мм більше вперед, щоб врахувати провисання гнучкості, ставлячи вас у те саме положення, що й на повністю жорсткому велосипеді.



Зазор між шинами становить 700×47 (або 650Bx2.1″), а сховище SWAT у нижній трубі стандартно поставляється з сумками для інструментів (наповніть їх чим завгодно або запхайте туди дощовик).


Скільки важить Diverge STR?
 

Вага рами S-Works Diverge STR становить лише 1100 г (заявлена ​​рама FACT 11R, розмір 56, пофарбована без фурнітури та без демпфера… продовжуйте читати), приблизно на 100 г більше, ніж стандартна рама S-Works Diverge.
 

І це «жорстка» рама, в чому і була суть. Specialized хотів максимізувати передачу потужності та загальну ефективність, тому велосипед керується як звичайний жорсткий велосипед. Вставайте, і задній Future Shock нічого не робить, перетворюючи ваші руки та ноги на підвіску. На щастя, передній амортизатор Future Shock все ще забезпечує свої 20 мм ходу, стоячи чи сидячи.
 

Разом із повною задньою системою Future Shock рама STR важитиме майже на 400 г більше, ніж стандартна рама, але це включає гарнітуру, систему SWAT та обладнання.


Безкамерний S-Works Diverge STR довжиною 56 см важить 8,5 кг (18,75 фунтів) із коробки. Модель Pro важить 8,9 кг (19,6 фунтів), а модель Expert — 9,5 кг (20,9 фунтів).
 

Як працює задній амортизатор Diverge STR?
 

Щоб було зрозуміло, це не «повнопідвісний» велосипед у традиційному розумінні. Мета полягає в тому, щоб "підвісити" вершника, щоб він міг сидіти, зручно, і рухатися по масивних маршрутах, не витрачаючи енергію на зависання над сідлом або підстрибування.
 

Specialized працює над тим, як це зробити, принаймні з 2017 року. В останніх версіях Roubaix і стандартного Diverge зажим підсідельного штиря був опущений нижче, щоб дати підсідельному штиру більше місця для згинання. Це було добре для дорожніх велосипедів на витривалість, де час від часу можна їздити на бруківці. Але гравійні велосипеди долали дедалі складнішу місцевість.
 

 

На зображенні вище за годинниковою стрілкою від верхнього лівого кута показано прототипи, починаючи з ексцентричного нижнього кронштейна, який дозволяв внутрішньому валу рухатися уздовж підсідельної труби. Звідти вони перейшли до вертикально підвішеного підсідельного штиря із заднім пневматичним амортизатором, підключеним до нижнього кронштейна, зберігаючи ефективну висоту сідла незмінною, навіть якщо вершник «відчував деяку підвіску».
 

Обидва ці ранні проекти працювали, але були б надто складними для масштабного виробництва. Згодом вони перейшли до розширеної концепції гнучкого підсідельного штиря, яка була простішою та забезпечувала бажані переваги, одночасно максимізуючи жорсткість і мінімізуючи вагу.
 

 

Задній амортизатор Future Shock забезпечує до 30 мм ходу завдяки використанню дійсно довгого підсідельного штиря, закріпленого дуже низько в рамі, який не прикріплений до верхньої труби чи опор сидіння.
 

На рамі, власне, дві підсідельні труби. Зовнішній, який ви бачите, і окрема внутрішня трубка з карбону та скловолокна, яка прикручується до рами трохи вище нижнього кронштейна. Ця точка кріплення діє як шарнір, дозволяючи всій трубі та підсідельному штиру, вставленому в неї, діяти як листова пружина.
 

Зовнішня підсідельна труба має овальну форму біля верхньої частини, створюючи простір для згинання внутрішньої труби назад.
 

Specialized запропонує 9 різних підсідельних труб, і кожна з них має дві відмінні характеристики гнучкості завдяки різним укладкам і комбінаціям матеріалів, забезпечуючи 18 загальних «мелодій», які підходять майже для будь-якої ваги велосипедиста.
 

Кожен велосипед постачатиметься з двома камерами, які охоплюють очікуваний діапазон ваги водія для цього розміру рами, загалом охоплюючи водіїв від 110 фунтів до 275 фунтів. (Велосипед має обмеження загальної ваги водія + вантажу 275 фунтів).
 

Ось у чому заковика: справді довга карбонова листова пружина може сильно згинатися, а потім досить сильно відскакувати, збиваючи водія. Тож його потрібно було контролювати, і тут на допомогу приходить гідравлічний демпфер.
 

По суті, амортизатор STR має окремі контури стиснення та відскоку, як і амортизаційна схема амортизаційної вилки або амортизатора.
 

Компресія (яка, в даному випадку, обслуговує подовження «удару») має три положення регулювання – відкрите, середнє та тверде. Це контролює рух, не даючи йому катапультувати вас вперед при кожному відскоку, і усуваючи будь-які «підгони», які можуть виникнути від недемпфованої системи.
 

Відскок регулюється за допомогою шестигранного ключа через отвір під верхньою трубою, завдяки чому система повністю регулюється.
 

Як відрегулювати підвіску підсідельної труби Future Shock?
 


Кожна внутрішня стійка має дві ефективні складки з тактовою канавкою, яка утримує її на одній лінії. Просто поверніть його на 90º, щоб змінити жорсткість. Пости чітко позначені цифрами.
 

Чим більше число, тим жорсткіший стовп, і це лінійна прогресія. Це означає, що стовп із позначкою «60» вдвічі жорсткіший за пост із позначкою «30». Або 30 стовпів буде гнутися вдвічі більше, ніж 60 стовпів.
 

Цифри вказують на їх гнучкість, виміряну в Н/мм, що, чесно кажучи, нічого не означає з точки зору того, який стовп вам слід вибрати… але, знаєте, цікавий факт?
 

Specialized каже, що дві стійки, що входять до кожного велосипеда, мають зробити більшість райдерів щасливими, надаючи їм чотири різні варіанти. Вони також кажуть, що більшість райдерів можуть помітити помітну різницю при зміні на 10% (наприклад, при переході з 40 на 44 пост), і що зміна на 20% є дуже помітною. Поєднайте їх із трьома параметрами демпфування компресії, і це спрощує тонке налаштування відповідно до будь-яких уподобань.

 
 

Амортизатор з’єднується зі стійкою за допомогою «сухожилля» зі сплаву, і має гайковий ключ, щоб утримувати його рівно під час відкручування, щоб ви не зігнули та не пошкодили його під час заміни стовпів.
 

Але вам потрібно лише послабити його, щоб поміняти місцями внутрішні стовпи; ваш справжній підсідельний штир можна регулювати та знімати, як зазвичай. І він використовує звичайний підсідельний штир 27,2, тому ви можете використовувати будь-який штир, який вам подобається, навіть переключившись на штир зі сплаву, якщо ви хочете зменшити загальну гнучкість.
 

А як щодо рамних мішків, стійок і крил?
 


 

Вилка має три кріплення, що дозволяють запускати клітки для аксесуарів або стійку для лоурайдера, і кріплення для крил. Задня частина, однак, не має кріплень ні для стійки, ні для крила.



Верхнє кріплення для мішків на трубі входить у стандартну комплектацію, а мішки на каркасі з ремінцями можна використовувати, якщо вони не заважають амортизатору та не натирають гумовий черевик навколо підсідельної труби. Сідельні рюкзаки та сумки можна використовувати як звичайні, але якщо вони важкі, ви можете використовувати більш жорстку стійку.

2023 Specialized Diverge STR ціни та опції

У всіх моделях використовується різьбовий нижній кронштейн, гальма з плоским кріпленням і наскрізні осі з повною внутрішньою маршрутизацією… для гальмівних шлангів і проводів, це розроблено лише для електронних груп перемикання передач. Ви помітите, що тут лише SRAM, але ви все одно зможете побудувати велосипед із Shimano Di2, оскільки внутрішня підсідельна труба порожниста, і через неї дроти акумулятора можуть проходити до акумулятора підсідельного штиря.

Набір рам S-Works ($6000), включаючи вилку з рульовим механізмом Future Shock, доступний, якщо ви хочете зробити саме це. Невеликий вхідний отвір для дроту розташований під входом заднього гальмівного шланга на головній трубі, а вихідний отвір знаходиться трохи вище заднього дропаута.

Що стосується підсідельних штирів-дроперів, тут немає механічних варіантів прокладання, але ви можете встановити Reverb AXS. Рама лише 1x, тому вам не доведеться відмовлятися від сумісності з переднім перемикачем, щоб додати бездротовий дроппер.
Усі велосипеди оснащені стрічкою для керма Supacaz Super Sticky Kush, що чудово.
 

2023 Specialized S-Works Diverge STR
 

Модель S-Works отримала найкращу карбонову раму FACT 11R. MSRP становить 14 000 доларів США (15 000 євро / 13 000 фунтів стерлінгів). Основні характеристики включають:
 
  • Перемикачі SRAM Red eTap AXS, шатуни Quarq, гальма
  • Перемикач SRAM Eagle XX1, касета 10-50, ланцюг
  • Колеса Roval Terra CLX з втулкою Roval LFD і керамічними підшипниками
  • Карбонове кермо Roval Terra
  • Шини Tracer Pro 700×42
  • Карбонове сідло Body Geometry S-Works Power
  • Карбоновий підсідельний штир S-Works
  • Атласний лісовий зелений/темний мох

Варто зазначити, що це перший повний велосипед, який постачатиметься з надрукованим на 3D-принтері сідлом S-Works Power, і що ці колеса Roval Terra CLX також є новими.

Вони поєднують і без того легкі диски Terra з легшими втулками LFD від опорних катків Alpinist CLX II, у яких використовується внутрішній DT 180 Ratchet EXP 36T (зачеплення 10º) і керамічні підшипники SINC. Вони легкі, але найближчим часом їх офіційно запустять із усіма технічними деталями.
 

2023 Specialized Diverge STR Pro
 

Diverge STR Pro доступний у яскравому кольорі Satin Blaze/Violet Ghost Pearl і продається за 9500 доларів США (9500 євро / 9000 фунтів стерлінгів). Основні характеристики:
 
  • Шатуни SRAM Force eTap AXS, шатуни, гальма
  • Перемикач SRAM Eagle X01, касета 10-50, ланцюг
  • Колеса Roval Terra CL з втулкою DT350
  • Карбонове кермо Roval Terra
  • Шини Tracer Pro 700×42
  • Сідло Body Geometry Power Pro з ti-рейками
  • Карбоновий підсідельний штир S-Works
 

2023 Specialized Diverge STR Expert
 

Diverge STR Expert знижується до стандартного FACT carbon і продається за 7500 доларів США (7500 євро / 7500 фунтів стерлінгів). Основні характеристики:
 
  • SRAM Rival eTap AXS, шатуни та гальма
  • Перемикач, касета та ланцюг SRAM GX Eagle AXS
  • Колеса Roval Terra C з новою втулкою DT 370 Star Ratchet
  • Легкосплавне кермо Specialized Adventure Gear Hover
  • Карбоновий підсідельний штир S-Works
  • Шини Tracer Pro 700×42
  • Сідло Body Geometry Power Expert з ti-рейками


Diverge STR Expert доступний у двох кольорах – Satin Black/Diamond Dust і Satin Harvest Gold/Gold Ghost.
 

Рами доступні лише в США та Австралії (8 500 австралійських доларів), а Австралія отримує лише повний велосипед Expert (10 500 австралійських доларів).

 


Specialized.com

 
Оставить отзыв ↓
 
Ещё никто не оставил отзывов.