Радикально новый шоссейный велосипед Oltre с аэротехнологией Air Deflector от Bianchi (укр.)

  • 21 октября 2022 16:37:32
  • Отзывов: 0
  • Просмотров: 441
  • 0

Bianchi представила нову серію аеродорожніх велосипедів Oltre, які включають радикальну технологію Air Deflector, призначену для направлення повітряного потоку з боків головної труби, а також інноваційне аерокосмічне кермо. З топовою моделлю RC від 13 800 євро колеса, втулки та сідла були розроблені власними силами спеціально для Oltre, що зробило її «першою повною рамою/компонентною платформою, повністю розробленою Bianchi». Існує три різні платформи: Oltre RC (яку Б’янкі називає «гіпербайком»), Oltre Pro та Oltre.
 


 

Незважаючи на те, що Oltre все ще залишається серед найкращих дорожніх аеробайків, Oltre вже деякий час має бути оновлено, оскільки Oltre XR4 випускається  з 2018 року. Ми передбачали, що побачимо оновлення десь цього року , а переробити це, звичайно, є... 

Гаразд, тоді техніка Air Deflector. Це головна тема для розмови, тож у чому справа?

Bianchi каже, що цей підхід був «натхненний світом автоперегонів на найвищому рівні для оптимізації аеродинамічної ефективності в будь-якій ситуації». 
«[Ми] розробили та інтегрували повітряні дефлектори (заявлено на патент) у бічні сторони головної труби, таким чином направляючи повітряний потік і створюючи зону низького тиску в задній частині труби», — каже Б’янкі.

«Дія дефлекторів доповнює продуктивність нового керма aero, яке генерує повітряні вихори низького тиску, спрямовані до ніг спортсмена, що рухається, через центральний отвір.
 

 

Подивіться на фотографії, і ви побачите отвір між верхньою частиною та секцією хвостовика.


Хоча цього року ми бачили абсолютно новий Trek Madone SLR  із зяючим отвором у підсідельній трубі для передбачуваних посилень аеродинамічності, ви, можливо, пам’ятаєте, що  Ribble Ultra Aero, випущений минулого року, мав опуклості у верхній частині керма, призначені для виконання функції генератори хвилі для створення зони зниження лобового опору, у якій водій може сидіти. 

Б’янкі каже: «Результатом є значне зниження аеродинамічного опору в системі спортивний велосипед, що підтверджено випробуваннями в аеродинамічній трубі. Коротше кажучи, результати показали високу швидкість з меншими зусиллями.

«У порівнянні з попередньою моделлю Oltre XR4, Oltre RC економить 17 Вт на швидкості 50 км/год (31 миль/год) і виграє 45 секунд на відстані 40 км (25 миль) з вихідною потужністю 250 Вт/год. 

«В умовах змінного вітру перевага над найкращими аеробайками на ринку збільшується на 30 відсотків, забезпечуючи надзвичайну продуктивність навіть під час різких змін напрямку вітру».
 


 
и не їздили на цьому велосипеді, навіть не перевіряли його в аеродинамічній трубі, тому ми повідомляємо про заяви Bianchi , а не підтримуємо їх.

Bianchi не надає точних даних щодо аеротехнічних характеристик Oltre порівняно з ключовими конкурентами, але він каже, що Oltre RC найвищого рівня «є революцією в плані дизайну та інженерії з метою активного домінування та використання повітряного потоку через інженерні розробки. ідеально інтегрована система велосипед-спортсмен і рама-компонент». 

У ньому також сказано, що рама, кермо, колеса, втулки та сідла були розроблені та виготовлені Reparto Corse Bianchi (гоночний відділ), «знаменує поворотний момент для бренду». 
 


Наприклад, колісна пара Reparto Corse RC50 і RC65 із безкамерною підтримкою (профіль 50 мм спереду та профіль ззаду 65 мм) є жорсткою та чуйною при вазі 1540 г. Колеса мають карбонове покриття 3K і надточні підшипники від SKF. 
 


«Сідло RC139 Carbon Air має накладку, розроблену за технологією 3D, і вагу всього 168 г, що дозволяє спортсмену зберігати аеродинамічну позицію навіть на великих дистанціях без шкоди для найкращої ергономіки», — говорить Bianchi.

Існує три платформи Oltre: 
 

Oltre RC
 

Ця модель найвищого класу, «створена для гонок World Tour і професіоналів», пропонує нову технологію Air Deflector і аеродинамічну ручку (див. вище). Він оснащений новими безкамерними колесами RC50 і RC65 і оснащений сідлом RC139 Carbon Air.
 


Oltre RC доступний у шести розмірах і трьох різних кольорах, усі з «надсвітлою фарбою» та відкритим карбоном: антрацит із вставками Celeste, антрацит із білими вставками та антрацит із райдужними фіолетовими вставками. Ціни починаються від (так, від) 13 800 євро. 

Bianchi заявляє, що вага рами становить 915 г (розмір 55) і 420 г для вилки. Це можна порівняти із заявленою вагою рами 990 г для попереднього Bianchi Oltre XR4. З точки зору ваги, XR4 був відсунутий у тінь новішими аеробайками інших брендів, і Б’янкі справді потрібно було вирішити цю проблему.

Oltre RC доступний у таких збірках:
 

  • Bianchi Oltre RC SRAM Red eTap AXS
  • Groupset SRAM Red eTap AXS (включаючи вимірювач потужності)
  • Колеса Reparto Corse Carbon SPB 
  • Bianchi Oltre RC Super Record EPS
  • Groupset Campagnolo Super Record EPS (Stages power meter)
  • Колеса Reparto Corse Carbon SPB
  • Bianchi Oltre RC Dura-Ace Di2
  • Набір груп Shimano Dura-Ace Di2 (включаючи вимірювач потужності)
  • Колеса Reparto Corse Carbon SPB


Oltre Pro
 

Oltre Pro «поділяє ті самі принципи конструкції, що й топова модель RC», і має технологію Air Deflector і новий аеродинамічний кермо. 

Рама включає в себе технологію CV (CounterVail) (структурна вуглецева система з в’язкопружною смолою від Materials Sciences Corp.(посилання зовнішнє) який вбудовано в карбоновий шар рами), який Б’янкі використовує протягом кількох років. Він розроблений для зменшення вібрації та підвищення комфорту водія.

Oltre Pro оснащено карбоновим сідлом RC139 (заявлена ​​вага: 145 г) і безкамерними колесами RC50 (профіль 50 мм спереду та ззаду) із заявленою вагою 1590 г. Знову ж таки, він доступний у шести розмірах і трьох різних кольорах (антрацит із вставками Celeste, антрацит із білими вставками та антрацит із чорними вставками). Oltre Pro доступний за рекомендованою роздрібною ціною 8000 євро. 

Bianchi заявляє, що вага рами становить 965 г (розмір 55) і 430 г для вилки.
 

  • Bianchi Oltre Pro SRAM Red eTap AXS
  • Groupset SRAM Red eTap AXS
  • Колеса Reparto Corse Carbon
  • Bianchi Oltre Pro SRAM Force eTap AXS
  • Groupset SRAM Force eTap AXS
  • Колеса Reparto Corse Carbon
  • Bianchi Oltre Pro Dura-Ace Di2
  • Groupset Shimano Dura-Ace Di2
  • Колеса Reparto Corse Carbon
  • Bianchi Oltre Pro Ultegra Di2
  • Groupset Shimano Ultegra Di2
  • Колеса Reparto Corse Carbon


Oltre 
 

Кажуть, що Oltre (без суфікса) «походить від кращих версій Pro і RC», але він «розроблений для ширшого кола велосипедистів». Повністю вуглецева рама та вилка не включають технологію CV.

Oltre оснащений новими компонентами Velomann: аеродинамічним кермом і виносом, колесами V50R (профіль 50 мм спереду і ззаду, заявлена ​​вага 1640 г) і сідлом Mitora (заявлена ​​вага: 215 г). 
 
Він доступний у шести розмірах і трьох кольорах (целесте, білий і темно-сірий металік). Роздрібні ціни починаються від 5400 євро. 

Bianchi заявляє, що вага рами становить 995 г (розмір 55) і 390 г для вилки. Це цифри, які дав нам Б'янкі; якщо вірно, то загальна вага рами та вилки для Oltre становитиме 1385 г у порівнянні з 1395 г для Oltre Pro.
 

  • Bianchi Oltre Ultegra Di2
  • Groupset Shimano Ultegra Di2
  • Колеса Velomann Carbon 55 мм
  • Bianchi Oltre 105 Di2
  • Groupset Shimano 105 Di2
  • Колеса Velomann Carbon 55 мм
  • Bianchi Rival eTap AXS
  • Groupset SRAM Rival eTap AXS
  • Колеса Velomann Carbon 55 мм


Ми ще не маємо цін у Великобританії чи деталей різних збірок, хоча Bianchi каже, що нові Oltre, Oltre Pro та Oltre RC будуть доступні з листопада 2022 року. 

Bianchi також обіцяє, що він розробив «розширений 3D цифровий комунікаційний простір з використанням віртуальної та доповненої реальності», щоб продемонструвати нові велосипеди. 

«Спеціальний фільтр буде доступний на всіх соціальних каналах Б'янкі (Instagram, TikTok і Facebook)», - йдеться в ньому. «Кожен ентузіаст зможе відчути відчуття від того, що бачить і майже «торкається» новий Oltre RC через багатоканальний онлайн-досвід, який надзвичайно наближає користувача до реальності».


www.bianchi.com

 

 
Оставить отзыв ↓
 
Ещё никто не оставил отзывов.