Mioo – программа, которая предлагает профессиональное обслуживание велосипедов с помощью телефона
- 04 ноября 2022 08:17:42
- Отзывов: 0
- Просмотров: 158
Mioo, програма, яка пропонує професійне обслуговування велосипедів за допомогою телефону, націлена на розширення в Європі. Шведська компанія має амбітні плани подвоїти зростання за три роки та вийти на п’ять нових ринків. Першою на горизонті є Німеччина.
З 2019 року Mioo полегшує велосипедистам ремонт, перевірку та підготовку до поїздки. «Тепер ми хочемо задовольнити зростаючий попит на обслуговування велосипедів у великих містах Європи», — каже Томас Ґронквіст, колишній велогонщик і генеральний директор Mioo.
Додаток Mioo з’єднує велосипедистів, які потребують обслуговування, з місцевими велосипедними експертами, яких також називають BikeBuddies. Після успішного запуску в Швеції та Великобританії Mioo тепер готова вийти на німецький ринок.
Зростає попит на послуги
«Ринок Mioo росте як божевільний, не в останню чергу, коли світ потребує переходу до екологічних міст. Після пандемії кількість велосипедних поїздок у великих містах зросла, а отже, і попит на велосипедні послуги, не в останню чергу в Німеччині, велосипедній країні, яка зростає. Ми вже підписали контракт з одним із найбільших електронних роздрібних продавців Німеччини, і ще до запуску ми отримали 400 із 600 BikeBuddies», — каже Томас Грьонквіст.
У майбутньому основна увага буде зосереджена на створенні Mioo в електронній комерції, запуску послуги як доповнення через великих гравців електронної комерції. «Потенціал величезний і зміцнюючись у Європі, ми можемо охопити ще більше велосипедистів і збільшити нашу спільноту», — продовжує Ґронквіст.
Новий раунд фінансування на картки
Початково орієнтуючись на розвиток, компанія заявляє, що вже через два роки стала прибутковою. Mioo незабаром відкриє новий раунд фінансування з метою пошуку інвестицій для задоволення зростаючого інтересу до Європи. Метою є продовження європейського становлення в семи країнах протягом трьох років.
«Ми будемо подвоїти щорічне зростання та досягнемо 1 мільйона користувачів у Європі. Люди хочуть вибрати велосипед; їх потрібно трохи підштовхнути на цьому шляху. Я з нетерпінням чекаю відкриття Mioo на кількох ринках і посилення пропозиції через електронну комерцію», – підсумовує Грьонквіст.