Вилка RockShox с электронным управлением: как это работает (видео)

  • 17 ноября 2022 13:51:49
  • Отзывов: 0
  • Просмотров: 185
  • 0
  • Алгоритм збирає інформацію з трьох датчиків і автоматично вибирає режим підвіски залежно від умов.

  • Вилки Pike, Lyrik і Zeb отримали додаткові покращені пружини та демпфери.

  • Використовує ті самі батареї, що й перемикачі SRAM AXS і дроппер Reverb.
     

    Flight Attendant (FA) — автоматичний електронний аксесуар для деяких компонентів підвіски RockShox. Система складається з трьох груп бездротових датчиків — одна у вилці, одна в амортизаторі, одна в шатунах — і електронних приводів у вилці й амортизаторі, які перемикають режим демпфування. FA доступний лише як система вилки та амортизатора для повнопідвісних велосипедів у цій першій ітерації.


    Ви можете керувати багатьма аспектами Flight Attendant із програми AXS від SRAM.
     

    Ви можете керувати багатьма аспектами Flight Attendant із програми AXS від SRAM.

     

    В автоматичному режимі FA використовує свої три групи датчиків для збору інформації від коліс, якщо велосипед їде вгору або вниз, і вхідних даних велосипедиста, і передає цю інформацію за допомогою алгоритму для вибору одного з трьох режимів вилки та амортизатора — відкритий, педаль, закрито. RockShox каже, що система приймає «рішення про положення підвіски кожні п’ять мілісекунд», однак вони не сказали, як швидко система може змінювати режими. Але ми знаємо, що механізм FA — це, по суті, двигун, який обертає регулятор корони вилки та важіль режиму педалі , тому перемикання режимів не відбувається миттєво.
     

    За словами менеджера з продукції RockShox Джона Кансельєра, вид з висоти велосипедиста «Відкритий — це наш стандартний режим: безпечний, передбачуваний, зручний. Ми використовуємо систему для прийняття рішень щодо відходу від відкритості. Як алгоритм працює з інформацією, яку він отримує: це секрет. Це те, на що ми витратили тисячі годин».
     

    Ситема здебільшого діє на низькошвидкісному ланцюзі стиснення, хоча в деяких випадках (переважно на педалі та блокуванні) бере участь високошвидкісне стиснення. Це не змінює амортизацію відскоку або силу пружини підвіски. Найчастіше система вибирає однаковий режим для вилки та амортизатора, але в деяких випадках вона може переходити в розділений стан: відкрита вилка/педальний амортизатор або педальна вилка/блокувальний амортизатор.
     

    Велосипедист може вимкнути автоматичний режим і перемикатися між трьома режимами вручну за допомогою пульта дистанційного керування або елементів керування на короні вилки. У автоматичному режимі велосипедист може перевизначити автоматичний режим за допомогою пульта дистанційного керування, вручну заблокувавши підвіску на короткий час. Система залишається в режимі перевизначення/блокування, доки велосипедист не перемкне пульт дистанційного керування, повертаючи його в автоматичний режим.
     

    Компоненти FA поставляються з заводу з режимом Override, налаштованим на блокування, але велосипедист може змінити режим Override на Open або Pedal через додаток SRAM AXS.
     

    Тиск повітря і амортизація відскоку регулюються, як стандартна підвіска RockShox. Крім того, є 10 віртуальних клацань амортизації компресії на низькій швидкості у вилці та амортизаторі, які ви можете налаштувати за допомогою контролера вилки або в додатку SRAM AXS.
     

    Ще одне коригування – «упередженість». Налаштування позитивного зсуву означає більшу ймовірність блокування системи; налаштування негативного зсуву означає, що система частіше залишається у відкритому режимі.
     

    Додаток AXS не є обов’язковим для використання Flight Attendant, і багато налаштувань можна виконати з контролера вилки.


    Як це використовувати?
     

    Ви встановлюєте амортизацію провисання та відскоку підвіски, як і будь-який інший велосипед з підвіскою. Після їх встановлення ви виконуєте просте двоетапне калібрування. Після калібрування ви просто їдете: система виконує свою роботу автоматично. Система прокидається, коли відчуває рух, і переходить у сплячий режим, лише якщо велосипед стоїть на кілька хвилин.
     

    Коли система працює в автоматичному режимі, ви можете використовувати контролер керма SRAM AXS, щоб активувати перевизначення блокування, скажімо, якщо ви хочете зірватися зі спринту. Ви також можете налаштувати Flight Attendant на ручний режим і використовувати панель керування для циклічного перемикання між трьома режимами: у цьому випадку режими вилки та удару синхронізовані.
     

    Акумулятори такі ж, як у перемикачів AXS і дропера SRAM.


    Акумулятори такі ж, як у перемикачів AXS і дропера SRAM.


    Як довго працюють батареї?
     

    Вилка й амортизатор FA використовують ту саму батарею (і зарядний пристрій), що й перемикачі AXS від SRAM і дропер-пост Reverb AXS : датчик частоти педалей використовує літієву батарею типу AAA, а контролери керма — монетні елементи CR2032. Заявлений термін служби батарей SRAM:
     

  • Вилка: 20-30 годин

  • Якщо акумулятор розряджається під час поїздки, система повертається у відкритий режим.

  • Датчик педалі: 200 годин

  • Контролер: 200 годин


​На момент запуску представлено шість велосипедів чотирьох брендів. (Велосипеди Canyon FA не продаються в США).
 

  • Canyon Neuron — хід 140 мм/130 мм (спереду/заду), ціна 7999 євро

  • Canyon Spectral — хід 160 мм/150 мм (спереду/заду), ціна 7999 євро


Flight Attendant не потребує жодного унікального кріпильного обладнання, тому для виробників велосипедів відносно легко встановити систему на наявні чи нові рами, якщо вони цього захочуть.
 

  • Specialized Enduro — хід 170 мм (спереду і ззаду), 12 500 доларів

  • Trek Slash — хід 170 мм/160 мм (передній/задній), 12 500 доларів США

  • YT Jeffsy 29 — хід 150 мм (передній і задній), 9499 доларів

  • YT Capra 29 —170 мм (передня і задня), 9499 доларів


 
Оставить отзыв ↓
 
Ещё никто не оставил отзывов.