Shimano показывают стоимость жизни за рулем электровелосипеда (укр.)

  • 02 декабря 2022 14:06:34
  • Отзывов: 0
  • Просмотров: 208
  • 0

Четверте видання Shimano про стан нації чітко пояснює, що зростання вартості життя сприймається як найважливіша причина їздити на електровелосипеді. Дослідження Shimano не повідомляє, чи означатиме це постійне збільшення кількості електровелосипедів чи велосипедів загалом.
 

З понад 15 500 респондентів у 12 європейських країнах це одне з найпоглибленіших досліджень ставлення до електровелосипедів. Попередні звіти Shimano були забарвлені глобальною пандемією COVID-19, але в цьому, оскільки Європа відходить від карантину, виявляються нові проблеми та причини їздити на електровелосипедах.
 

У 2021 році 39% респондентів все ще вважали уникання громадського транспорту основною причиною користування електровелосипедом. Цей відсоток знизився лише до 18%. 47% вважають вартість життя головною причиною їзди на велосипеді. 41% сказали, що субсидія на електровелосипед, яка полегшила б тягар початкової покупки, мотивувала б їх купити електровелосипед.
 

Shimano: «Промисловість повинна залишатися обережною»
 

Окрім результатів цього дослідження, віце-президент Shimano Europe Френк Пайффер заявив, що «проте велосипедна індустрія має причини залишатися обережною: особливо перед обличчям нових криз, які можуть не лише вплинути на ланцюг постачання галузі та виробництво, але й у деяких випадках базові потреби суспільства, включаючи їжу та вартість енергії».
 

«Насправді наше опитування свідчить про те, що в усіх 12 європейських країнах вартість життя (наприклад, вищі ціни на автомобільне паливо) є головним мотивуючим фактором (47%) у використанні електровелосипедів зараз, порівняно з роком тому. Такі наслідки будуть відчуватися й надалі, посилюючись додаванням очікуваної енергетичної кризи».


Сталий розвиток стає темою для промисловості
 

Проблеми навколишнього середовища вийшли на перший план у 2022 році, і хоча в Європі в середньому 33% опитаних людей кажуть, що знання про зменшення їхнього впливу на навколишнє середовище є причиною для поїздки, у країнах, які постраждали від спеки та посухи, цей відсоток набагато вищий. Наприклад, в Італії з 51% та Іспанії з 46%. Вікова категорія 18-24 років найбільше стурбована своїм впливом на навколишнє середовище, але різниця у ставленні між молодшими та старшими віковими групами зменшилася з 2021 року.
 

Електричний велосипед в першу чергу сприймається як продукт для екологічно свідомих людей, що частково свідчить про розуміння ролі електровелосипедів у зменшенні використання автомобілів і заторів. Це також свідчить про те, що зменшення вашого впливу на навколишнє середовище розглядається як обнадійливий фактор у використанні електровелосипеда. Трохи відставали від екологічно свідомих людей пасажири (48% проти 52%), які визнавали, що електровелосипеди є життєздатною альтернативою громадському транспорту чи особистому транспортному засобу для пересування в щоденну годину пік.


Зміна права власності на велосипед
 

41% опитаних не володіють велосипедом, причому в деяких країнах володіння велосипедом значно менше, ніж у середньому по Європі. У Великобританії 63% не мають велосипеда, а у Франції – 51%. У Нідерландах найбільша кількість власників велосипедів: лише 13% відповіли, що не мають велосипеда.


Джерело

 
Оставить отзыв ↓
 
Ещё никто не оставил отзывов.