Учитель информатики создает электротрайки, разгоняемые до 50 км в час

  • 21 декабря 2022 14:29:40
  • Отзывов: 0
  • Просмотров: 185
  • 0
Свій транспортний засіб учитель інформатики створив самостійно. Для його створення, каже винахідник, використав запчастини від велосипедів, а ще додав напівлежаче сидіння, дах, габаритні вогні, «стоп»-сигнали, повороти та ліхтарі ближнього й дальнього світла.

Над цим електоровелотрайком, який змайстрував для себе, Девдера працював майже рік. Використовував запчастини від старих велосипедів, є деталі й від болгарки. 
«Я знайшов креслення ще радянських часів, яке мені сподобалося, я його взяв за основу. З певним часом я набрався трохи досвіду, навчився зварювати, й уже відчув, що я готовий і почав конструювати», — розповідає Михайло Девдера.
 
Вчитель інформатики створює електротрайки, що розганяються до 50 км за годину

«Це саморобка, причому вона пережила дві модернізації. Тобто саморобка в третьому поколінні. Точно такого трайка нема ні в кого у світі!», — описує свою останню машину Михайло.

За його словами, усього в активі винахідника шість моделей електротрайків, серед яких три — дитячі.

Вчитель інформатики створює електротрайки, що розганяються до 50 км за годину

«Новий останній трайк пройшов дві модифікації. Тепер у нього покращена геометрія передньої підвіски, для задньої підвіски використаний амортизатор від мопеда. Це позитивно вплинуло на комфорт і стабільність трайка на нерівностях», — каже Михайло.

Остання модель електротрайка може розганятися до 50 км на годину. «Це електровелосипед. Можна їхати тільки на двигуні, а можна допомагати, обертаючи педалі. Живлення 48V 20Ah, LiFePO4 батарея. Двигуном потужністю 1000W керує контролер на 23A», — зазначає він.

Також збільшені ротори дискових гальм, встановлено гальмівні машинки з більш широкою площею контактів гальмівної поверхні. У незначній мірі опустив положення педалей і сидіння, замінив невеликий багажник на більш місткий і міцний. Замінив задній «стоп-сигнал», додав денні ходові вогні «ангельські очі». Замінив акумулятор: замість чотирьох важких і неефективних свинцевих акумуляторів, встановив 16 елементів LiFePO4, які мають місткість 20 Ah за тих самих 48 V. Маса нової батареї зменшилася вдвічі, а місткість та ефективна енерговіддача зросла», — описує технічні характеристики винахідник Михайло Девдера.
 
Вчитель інформатики створює електротрайки, що розганяються до 50 км за годину

Михайло зазначає, що лежачи серцю значно простіше здійснювати свою роботу, адже ноги перебувають майже на тій самій висоті, що і серце.

«Менше зусиль — менша втома. Зручне крісло, що на всю свою площу рівномірно розподіляє вагу тіла, нічого ніде не тисне та не натирає. Ще одним плюсом такого положення є краща аеродинаміка. Але для справедливості слід зазначити, що під час переходу із сидячого на лежачий велосипед певний час буде відчуватися дискомфорт і біль у м’язах. Після того, як в організму виробиться „звичка“, ви з легкістю можете користуватися як сидячими, так і лежачими велосипедами», — пояснює винахідник.

Винахідник каже, що приблизна максимальна дальність поїздки — 80 км. «Такий висновок можу зробити зі спостережень за витратою енергії та відстані пройденого шляху. Дана цифра вказана з урахуванням того, що в процесі поїздки велосипедист допомагатиме двигунові педалюванням. Водночас він віддаватиме лише 10–20% відсотків необхідної для руху енергії, усе інше робитиме електродвигун», — каже він.

Розповідає, його хобі не з дешевих, до прикладу, на один такий велотрайк витрачає близько 15 000 грн.

У планах, каже Михайло Девдера, створити електровеломобіль.
 
Оставить отзыв ↓
 
Ещё никто не оставил отзывов.