Как экономить на мобильности?

  • 13 января 2023 18:53:51
  • Отзывов: 0
  • Просмотров: 238
  • 0

Стрімка інфляція, війна в Україні та зростання цін на сировину лягають важким тягарем на споживачів, оптовиків і виробників. Компанії шукають способи заощадити на своїх витратах, але не завжди знають, з чого почати. Оскільки ціни на пальне вищі, ніж будь-коли раніше, це чудовий момент для багатьох людей пересісти на електричний велосипед. У міському середовищі популярність зросла, і поточний стан світу лише живить це зростання. Імідж і потреба є ключовими, коли йдеться про популярність електричних велосипедів.


Дослідження ринку
 

Мережа невеликих ресторанів шукає екологічний спосіб перевезення своїх продуктів; офісний службовець шукає швидкі та ефективні поїздки; електровелосипеди є відповідним рішенням для багатьох різних типів споживачів. Очікується, що дослідження різних профілів клієнтів і встановлення відповідного маркетингового підходу для всіх профілів підвищить популярність електровелосипедів і призведе до збільшення продажів.
 

Вкладаючи кошти в дослідження ринку та визначаючи частково збігаються потреби кількох профілів клієнтів, основні потреби можна рекламувати у великих масштабах, тоді як потреби конкретно для певного профілю клієнта можна задовольнити за допомогою менших кампаній.


Зосередьтеся на рішеннях щодо витрат на мобільність
 

У минулі часи сім’ї з маленькими дітьми були майже обречені на купівлю автомобіля, оскільки з маленькими дітьми було важко подорожувати навіть на короткі відстані. Сьогодні це вже не проблема завдяки новим аксесуарам для велосипедів, які дозволяють батькам подорожувати з кількома дітьми.


Електричний велосипед забезпечує легкість і доступність
 

Бренди почали пропонувати ці аксесуари, як стандартну частину деяких своїх електричних велосипедів. Електричний велосипед дозволяє споживачам без особливих зусиль їхати туди, куди їм потрібно. Фокус змістився зі здоров’я на легкість і доступність.
 

Під час вивчення цих електровелосипедів, розроблених для батьків, відмінності в рамі та підставці для велосипеда досить помітні. Електровелосипеди розроблені з урахуванням клопоту, з яким батьки стикаються щодня, і це пізніше використовується, щоб надати електричному велосипеду більше значення.


Ключові тренди
 

Споживачі дедалі більше зосереджуються на пошуку способів витрачати менше грошей, але при цьому витрачати. Тому економія витрат на пальне, страхування, технічне обслуговування та паркування завдяки купівлі електричного велосипеда з’являється все частіше.
 

Електрові велосипеди надзвичайно популярні в європейських містах, де місцева влада намагається заборонити автомобілі в центрі. Для багатьох споживачів електричний велосипед є найбільш гнучким і швидким способом пересування у великих містах. Крім того, популярність і попит на екологічні продукти залишається ключовим трендом. Підкреслюючи фінансові вигоди та знижений вуглецевий слід споживачів від використання електровелосипедів, очікується, що попит лише зросте.

 
Оставить отзыв ↓
 
Ещё никто не оставил отзывов.