Европейская комиссия начинает работу над правилами углеродного следа для батарей

  • 14 марта 2023 07:35:06
  • Отзывов: 0
  • Просмотров: 155
  • 0

Об’єднаний дослідницький центр (JRC) Європейської комісії розпочав обговорення майбутньої методології правил викидів вуглецю для батарей. Новий Регламент щодо акумуляторів передбачає, що всі електромобілі, включаючи електровелосипеди, повинні мати декларацію про вуглецевий слід.


Хоча голосування щодо остаточного тексту ще попереду, підготовка таких правил була прискорена, оскільки вони будуть одними з перших вимог, які будуть імплементовані після набуття чинності нового Європейського регламенту щодо акумуляторів. CONEBI взяв участь у першій зустрічі Спільного дослідницького центру Європейської Комісії після того, як протягом останніх років брав участь у консультаціях щодо загального нового рамкового законодавства про акумулятори.


Голосування відкладено
 

Понад 300 сторінок і після більш ніж тисячі поправок текст Регламенту щодо акумуляторів зараз завершується, а остаточне голосування в Парламенті та Раді було перенесено з весняної сесії на червень-липень, згідно з останньою інформацією. доступний. Очікується, що нова постанова набуде чинності не раніше кінця серпня, скасовуючи існуючу Директиву щодо акумуляторів, яка датується 2006 роком.
 

Звертаючись до всіх типів акумуляторів, які будуть розміщені на ринку в Європейському Союзі, нове законодавство матиме великий вплив на сектор велосипедів. Акумуляторні батареї для електровелосипедів, які досі класифікувалися як промислові батареї, будуть класифіковані як батареї для легких транспортних засобів (LMT). Положення про акумулятори також стосуватиметься акумуляторів на велосипедах та їх частин, таких як ліхтарі, дисплеї, протиугінні пристрої тощо. Ці батареї, швидше за все, належатимуть до категорії портативних батарей.


Питання ще потребують визначення
 

Незважаючи на те, що текст Регламенту допрацьовується, після набрання ним чинності ще потрібно визначити кілька питань. Європейська Комісія, уповноважена ухвалювати вторинні правила, пов’язані з цим Регламентом, повинна буде розробити цілі щодо мінімального вмісту переробленого матеріалу, який буде використовуватися в активному матеріалі, параметри ефективності та довговічності, методологію для розрахунку та перевірки цілей збору, параметри для визначення стану здоров’я та очікуваного терміну служби акумуляторів, лише кілька моментів. Правила викидів вуглецю є одними з перших із цієї довгої серії, які потребують впровадження.
 

Попередня угода щодо перегляду правил ЄС щодо акумуляторів є важливим кроком для забезпечення більшої ясності на майбутнє. 


Обов’язкова декларація про вуглецевий слід
 

Для батарей LMT через 5 років буде встановлено обов’язкову декларацію про викиди вуглецю для кожної моделі батареї на завод-виробник, навіть якщо їх розрахунок і перевірку, а також формат декларації все ще потрібно визначити. Комісія ЄС також має намір запровадити максимальний поріг вуглецю пізніше. Крім того, етикетки та QR-коди повинні містити інформацію про їх місткість, продуктивність, довговічність, хімічний склад, а також символ роздільного збору.


Маркування та QR-коди мають бути впроваджені протягом наступних 3 та 4 років відповідно. Декларація про викиди вуглецю повинна супроводжувати акумулятор, доки він не стане доступним за допомогою відповідного QR-коду. Окрім викидів CO2, ще більше інформації буде міститися в паспорті акумулятора. Паспорт батареї буде свого роду схемою для запланованого паспорта цифрового продукту відповідно до законодавства про екологічний дизайн, який зараз готується для всіх продуктів, на які не поширюється спеціальне законодавство. Це свідчить про чітку тенденцію до кращої відстежуваності продуктів та їх властивостей.


Залучення CONEBI
 

Наступна зустріч JRC із зацікавленими сторонами запланована на кінець березня. CONEBI продовжуватиме активно брати участь у цьому процесі, а також у всіх майбутніх заходах ЄС, які будуть вважатися необхідними для визначення вторинного законодавства, що стосується велосипедної промисловості. CONEBI також співпрацює з Європейською комісією, щоб забезпечити підтримку високого рівня якості та безпеки акумуляторних блоків навіть після їх ремонту.

 
Оставить отзыв ↓
 
Ещё никто не оставил отзывов.