BMW под брендом Mini начинает производство первых электровелосипедов

  • 07 апреля 2023 12:54:30
  • Отзывов: 0
  • Просмотров: 216
  • 0

Створена три роки тому французьким підприємцем Марком Сімончіні компанія Angell Mobility повідомила про партнерство з BMW для виробництва перших електровелосипедів під брендом Mini.
 

Згідно з глобальною угодою, Angell Mobility буде проектувати в тісній співпраці з командами Mini, розробляти, виготовляти та розповсюджувати лінійку електровелосипедів протягом п’яти років. Усі електровелосипеди будуть виготовлятися на заводі SEB Groupe в Іс-сюр-Тіль поблизу Діжона, Франція. На цьому заводі також виробляють електровелосипеди під брендом Angell. Велосипеди будуть доступні з зими 2023/24 і розповсюджуватимуться відповідно до умов, які ще будуть визначені двома брендами.


Електрична стратегія Mini
 

У той час як BMW Group переглядає свій підхід до мобільності, німецька компанія наполягає на електрифікації асортименту продукції та брендів. Mini відіграє важливу роль у цій стратегії, оскільки BMW використовує позиціонування бренду як найбільш міського в групі.
 

«Успіх моделей Mini з електроприводом підтверджує стратегію бренду щодо переходу на повністю електричні моделі. Крім того, зосередженість Mini на стійкості та мінімальному впливі на навколишнє середовище приваблює все більше клієнтів», – каже Стефані Вурст, керівник Mini. У цьому контексті BMW Group визначила та вибрала Angell Mobility для підтримки Mini у його багаторежимній та електричній стратегії.
 

Angell Mobility ставить нові цілі
 

На додаток до партнерства з BMW Group, Angell Mobility вирішив випускати новий продукт під своїм брендом кожні шість місяців порівняно з 18 місяцями в минулому. Зараз у каталозі бренду лише дві моделі. Це дозволить компанії пропонувати достатній асортимент продуктів до 2025 року. Angell Mobility також прагне реалізувати своє бачення безпеки та обладнання для пілота за допомогою ряду фірмових продуктів і співпраці з ключовими гравцями в секторі. Жодних подробиць поки не повідомляється.
 

Angell також розширює свою дистриб’юторську мережу, зосереджуючись на омніканальності: цифрові продажі за допомогою веб-сайту, а також фізичні продажі за допомогою мережі з 35 роздрібних торговців до кінця 2023 року у Франції, Німеччині, Бенілюксі, Італії, Іспанії та Великій Британії. «Ці роздрібні продавці були спеціально відібрані через їх ноу-хау та преміальне позиціонування», — пояснює бренд. Angell Mobility підкреслює, що партнерам з дистрибуції бренду буде надано частку прибутку від усіх продажів у їхніх магазинах, а також на веб-сайті бренду.

 
Оставить отзыв ↓
 
Ещё никто не оставил отзывов.