Автоматическая цифровая трансмиссионная система Niche Mobility для электровелосипеда

  • 01 июня 2023 16:57:41
  • Отзывов: 0
  • Просмотров: 143
  • 0

Іспанський стартап Niche Mobility оголосив про розробку «першої системи приводу для електричних велосипедів з рекуперативним гальмуванням та віртуальною коробкою передач», яка буде доступна виробникам електровелосипедів.
 

Запатентована Niche автоматична цифрова система трансмісії (ADTS) була повністю розроблена власними силами компанії і складається з двигуна потужністю 250 Вт, здатного розвивати момент, що крутить, до 120 Нм, який поставляється з віртуальною коробкою передач і рекуперативним гальмуванням і акумулятор на 450 Втч, та мобільний додаток.
 



Вхідний сигнал від водія «механічно незалежний від вихідного сигналу» на заднє колесо, а це означає, що потужність педалі прямує на бортовий генератор для заряджання акумулятора. Це також забезпечує захист від крадіжки, оскільки електровелосипед не рухатиметься, якщо він не буде розблокований авторизованим користувачем.


В системі також знаходиться тяговий двигун, який пов'язаний із заднім колесом ланцюгом чи ременем. Блок управління електровелосипедом, що входить до комплекту, постійно розраховує потужність, необхідну на кермі, на основі даних бортових датчиків швидкості, крутного моменту і «нахилу», а потім плавно регулює допомогу двигуна в міру необхідності, що схоже на те, як працює безступінчаста трансмісія (CVT) . 
 

Різні режими водіння можна вибирати за допомогою 2-дюймового TFT-дисплея панелі приладів або супутньої програми, що працює на сполученому смартфоні. Ці режими водіння визначають рівень рекуперації енергії при гальмуванні, рівень допомоги педалі, що забезпечується, і профіль «перемикання передач».




 

Niche має намір продавати ADTS виробникам електровелосипедів, прагнучи почати з міських моделей та вантажних велосипедів, щоб забезпечити «більш надійне рішення з низькими експлуатаційними витратами та запропонувати набагато зручніші поїздки для міських та професійних велосипедів». 
 

Надалі до моторного компонента потужністю 250 Вт приєднається версія потужністю 450 Вт із батареєю ємністю 650 Вт·год, що підтримує PAS до 45 км/год або навіть 60 км/год.


 
Оставить отзыв ↓
 
Ещё никто не оставил отзывов.