Перенос производства запчастей и аксессуаров в Европу начинает набирать обороты

  • 26 июня 2023 09:06:35
  • Отзывов: 0
  • Просмотров: 329
  • 0

Виробництво велосипедних компонентів поблизу ринку в Європі довгий час було складною частиною процесу повторної підтримки виробництва. Хоча збільшення виробництва велосипедів та електровелосипедів у Європі почалося вже кілька років тому, запчастини та велоаксесуари, здається, роблять ті ж кроки зараз. За даними CONEBI, вартість виробництва запчастин і аксесуарів зросла на 33% до 4,8 млрд євро з 3,6 млрд євро у 2021 році.


Останні дані, опубліковані сьогодні Конфедерацією європейської велосипедної промисловості (CONEBI), підтверджують те, що було оголошено в кількох країнах за останні місяці. CONEBI повідомляє, що «крива зростання в Європі продовжується зі збільшенням товарообігу та інвестицій, хорошими показниками виробництва, рекордними рівнями продажів електровелосипедів, але падінням традиційних велосипедів у 2022 році».


На 14% менше велосипедів
 

Після років помітного зростання ринку у 2022 році спостерігалося значне уповільнення продажів велосипедів на 14% з 17,1 мільйона одиниць у 2021 році до 14,7 мільйона одиниць. Продажі електровелосипедів продемонстрували постійне зростання попиту, який перевищив 5,5 мільйона одиниць у 2022 році. Це зростання на 22% порівняно з 4,5 мільйона одиниць у 2021 році. Загальний обсяг продажів велосипедів та електровелосипедів досяг 21,2 мільярда євро. , +7,4% у порівнянні з 2021 роком.


Імпорт електровелосипедів
 

Дивлячись на показники виробництва велосипедів та електровелосипедів, у 2022 році в Європі було зібрано 15,2 мільйона велосипедів та електровелосипедів, з яких 5,4 мільйона були електровелосипедами. Це означатиме, що обсяги виробництва та продажів електровелосипедів у Європі майже зрівняються. Протягом 2021 року CONEBI повідомила про виробництво електровелосипедів у Європі на рівні 3,6 мільйона електровелосипедів, що все ще означає різницю в 900 000 одиниць. CONEBI не уточнила обсяги виробництва велосипедів у Союзі.
 

CONEBI повідомляє, що «у 2022 році інвестиції в галузь досягли 2 мільярдів євро, +14% у порівнянні з інвестиціями в 1,75 мільярда євро в 2021 році. Пряме виробництво робочих місць стабільно зросло на 3% з 2021 року до понад 89 000 у 2022 році, в результаті чого загальна кількість прямих/непрямих робочих місць у Європі досягне приблизно 180 000. Крім того, з понад 1000 малих і середніх підприємств, присутніх у Європі у 2021 році, зростання кількості приблизно на 5% у 2022 році».
 

«У 2022 році європейська велосипедна індустрія продемонструвала надзвичайну стійкість, незважаючи на значне уповільнення продажів традиційних велосипедів і добре відомі перебої в ланцюжках поставок, які все ще тривають через пандемію. Нас надихає посилений акцент галузі на стійкості та зростаюча тенденція до Європейське виробництво. Майбутнє нашої галузі все ще виглядає багатообіцяючим», - зазначає Ерхард Бюхель, президент CONEBI.

Шлях переходу до мобільності ЄС
 

«Зважаючи на це, ЄС і національні політичні рішення відіграють ключову роль у середньо- та довгостроковому зростанні промисловості та ринку в Європі. У зв’язку з цим для нас велика честь, що Європейська комісія призначила CONEBI співпрацею голова процесу спільного створення ЄС Mobility Transition Pathway. Ініціатива спрямована на пошук конкретної взаємодії між державним і приватним секторами щодо поточного та майбутнього переходу промислової політики для велосипедів, електровелосипедів, запчастин і аксесуарів у Європі. ми продовжуємо зосереджувати нашу адвокаційну роботу на важливих законодавчих актах ЄС, таких як законодавча класифікація акумуляторів, критичної сировини, екодизайну та електровелосипедів, – продовжує Ерхард Бюхель.

 
Оставить отзыв ↓
 
Ещё никто не оставил отзывов.