Тенденції: на Eurobike домінували лонгтейли, вантажні, компактні та фетбайки

  • 06 июля 2023 09:45:19
  • Отзывов: 0
  • Просмотров: 349
  • 0
Євробайк залишається гідним відвідування для дизайнерів велосипедів. Остання виставка з 21 по 25 червня 2023 року також була сповнений інновацій. Голландський дизайнер двоколісного велосипеда Пітер ван дер Вір розмірковує про останні тенденції в дизайні та формі. Головним чином він бачив тенденцію до збільшення кількості різних моделей у лонгтейлах, вантажних, компактних і фетбайків.

Круті окуляри Tifosi зі знижками!
 

Під час виставки було знову ясно побачити, як індустрія велосипедів вирує від інновацій. Відвідувачі були завалені новими моделями, особливо в категоріях longtail, cargo, compact і fat bike. Зрозуміло, що виробники не хочуть відставати, але чи справді вистачить ринку для такої кількості варіантів і моделей, сумнівно.


Вантажні велосипеди краще з точки зору дизайну
 

Інновації у велосипедній індустрії завжди приходили хвилями, і ці хвилі легко перетікали одна в одну. Поява вантажного велосипеда зробила велосипед привабливим для багатьох молодих сімей як безпечну, доступну та здорову альтернативу інтенсивному використанню автомобіля. Електрична опора є, мабуть, найбільш логічним застосуванням для цієї категорії і тому широко пропонується.
 

Вантажні велосипеди Zanzotti типу Mate.

Вантажні велосипеди Zanzotti типу Mate

 

Як дизайнер, я можу зробити висновок, що вантажний велосипед (хоча мені важко сприймати дітей як «вантажний») зараз дійсно досяг повноліття. І я маю на увазі технічно дизайн: вантажні велосипеди більше не є переобладнаними велосипедами з прикрученою коробкою. Наприклад, рама часто проходить логічно від задньої вилки до передньої.


Фет-байки відображають спокійний спосіб життя
 

На даний момент фетбайк є, мабуть, найбільш привабливим новим трендом у розвитку велосипедів. Міцні моделі особливо сподобаються юним райдерам. Фет-байк не виділяється хорошими велосипедними характеристиками, такими як оптимальна ергономіка положення сідла та дизайн сидіння. Сидіння друга гарантовано викличе роздратування внутрішньої сторони верхньої частини ніг під час тривалих подорожей. Не хвилюйтеся: ці велосипеди не призначені для поїздок на великі відстані. Також часто існує «секретне» положення дросельної заслінки, так що вам майже не доведеться крутити педалі взагалі.
 

Fat bikes — це продукти стилю життя для всіх. Коли ви пересуваєтеся на фет-байку, ви ототожнюєте себе з розслабленим, жорстким, сучасним способом життя. Тому важливо, як виглядає такий велосипед.
 

Fatbike Onemile, одна з багатьох нових моделей у категорії fatbike

Fatbike Onemile, одна з багатьох нових моделей у категорії fatbike
 

Походження культового зображення фетбайка походить із класичного світу дизайну мотоциклів і мопедів. Велосипеди Fat Bike природно мають широкі велошини, але подвійна суцільна передня вилка, яка надійно утримується між двома пластинами поза гарнітурою, також є характерним елементом. Перед рульовою головкою розташована велика кругла фара, сідло є сидінням друга, а все утримується рамою люльки.

 

Прикольно спостерігати, скільки варіантів зі своїми особливостями вдається створити дизайнерам на цю тему. Акумуляторна батарея часто ховається в сидіння для приятеля, наприклад, у Gasgas, але інші надають батарею видне місце в/на рамі, де її можна відносно легко вийняти, наприклад у Kuiperbelt або Onemile. І так, це було неминуче: справжній вантажний велосипед, створений на основі чистого жирного велосипеда, Cargo Buddy від Ruff cycles. Це злиття двох найбільш актуальних на даний момент тенденцій дизайну велосипедів.
 

Вантажний приятель від Ruff Cycles

Вантажний приятель від Ruff Cycles

Нові довгохвості варіанти
 

Минулого року ми вже сигналізували про значне зростання «феномену довгохвоста». Шукаючи альтернативу вантажному велосипеду, велосипедна промисловість бачить можливості для більшого використання за допомогою наддовгого багажника на рамі з подовженими задніми вилками. На мою думку, Терн є важливим піонером цього дизайнерського руху.
 

Довгий електровелосипед Happy Wagon від Crème

Довгий електровелосипед Happy Wagon від Crème
 

Бренди Creme та Smart Velo створили довгохвостий варіант із відносно великим переднім колесом і маленьким заднім колесом. Багато людей продовжують асоціювати маленькі колеса з менш приємною поведінкою за кермом, особливо в місцях з поганим дорожнім покриттям.


Довгохвіст Smart Velo

Довгохвіст Smart Velo

 

Нагороди Eurobike
 

Дизайнери, які відвідують Євробайк, зазвичай спочатку відвідують виставку нагороджених новинок. Цього року експозиція в рамках виставки трохи розчарувала. Призери виглядали дуже скромно. Ні красивих дисплеїв, ні додаткового підсвічування, ні практично жодних пояснень щодо фону дизайну, не кажучи вже про бачення журі.
 

Я вважаю, що варто згадати електровелосипед із ультранизьким входом Centurion. Сучасна рама електровелосипеда з «батареєю в камері» має хитру додаткову занижену частину, через яку навіть найжорсткіший пенсіонер має хороші шанси згорнути ногу. Мені цікаво, чи кермо не стало занадто далеко від сідла через подовження рами, яке тягне за собою опускання для середнього двигуна.

 

Лауреат премії Centurion з дуже низькою рамою

Лауреат премії Centurion з дуже низькою рамою

 

Інші помітні дизайни
 

Розповісти про всі інші нововведення 1900 учасників Євробайку в цій статті, звичайно, неможливо. На мій погляд, одним із найкрасивіших привернень уваги Eurobike став Heritage Origine X Velo (8990 євро) з причепом Heritage Side (4990 євро).

 


Французький провайдер байкшерингу Fifteen продемонстрував дизайн байкшерингу, який, здається, дуже розумний для зберігання. В принципі, велосипеди розташовуються вільно один проти одного, але два магнітних з’єднувальних елемента гарантують, що велосипеди акуратно розташовані в ряд і, отже, є компактними. Коли велосипеди забирають для використання, не залишається жодного кріплення для велосипеда, яке могло б заважати чи діяти як збірник вуличного бруду».
 

Спільні велосипеди французького постачальника Fifteen компактно з’єднуються за допомогою магнітів на кермі.

Спільні велосипеди французького постачальника Fifteen компактно з’єднуються за допомогою магнітів на кермі

 

Джерело

 
Оставить отзыв ↓
 
Ещё никто не оставил отзывов.