Шестерня объединяет двигатель и коробку передач в новую систему электронного привода
- 18 июля 2023 11:41:21
- Отзывов: 0
- Просмотров: 399
-
Компанія Pinion, яка спеціалізується на коробках передач, розробила новий продукт, який об’єднує двигун і механізм перемикання передач в одному блоці. «Pionion MGU — це технологія електровелосипедів наступного покоління», — заявляють у компанії перед презентацією на Eurobike. MGU доступні в Pinion E-Line у версіях E1.12 і E1.9, а також у версіях E-Speed E1.12S і E1.9S.
Круті фотохромні окуляри Tifosi зі знижками! >>
Шестерня Motor.Gearbox.Unit (MGU) має на меті змінити погану продуктивність перемикання передач, високий знос і високі витрати на технічне обслуговування, які є результатом використання механізму перемикання передач і двигуна від різних виробників, які змушені працювати разом. Він поєднує в собі потужний електродвигун із перевіреною технологією коробки передач Pinion і електричне перемикання до 12 передач у компактному корпусі.
Запуск брендів
Система Pinion E-Drive System з основним блоком Motor.Gearbox.Unit (MGU) буде вперше представлена публіці на Eurobike 2023. Бренди-партнери з системою Pinion E-Drive для 2024 модельного року включають Rotwild, Simplon. і Bulls для E-MTB; Kettler, Flyer, Tout Terrain, Pegasus, Zemo та I:SY для електронних трекінгових велосипедів, електронних вантажних велосипедів, а також електронних компактних велосипедів. Швидкісні педелеки з Pinion MGU серії E-LINES представлені в лінійці різних брендів.
Модульна система
Використання модульного підходу до проектування системи Pinion E-Drive System дозволило Pinion розробити кілька різних конфігурацій і версій MGU. Залежно від конкретного випадку використання, кожна версія має 9 або 12 передач і приводиться в дію електричним перемиканням передач. Крім того, програмне забезпечення системи доступне в двох базових налаштуваннях – «Комфорт» і «Ефективність».

Система Pinion E-Drive з її основним блоком Motor.Gearbox.Unit (MGU) була вперше представлена публіці на Eurobike 2023. – Фотографії Pinion
Усі версії MGU базуються на 48-вольтній технології та пропонують приблизно 85 Нм крутного моменту порівняно зі звичайними двигунами без вбудованої коробки передач. Однак через інтегровану коробку передач значення вихідного вала не можна прямо порівняти з показниками звичайних двигунів середньої ланки. На перших чотирьох передачах MGU передає до 160 Нм крутного моменту на заднє колесо. Пікова потужність становить 600 Вт і 800 Вт для версій S-pedelec.
Заміна масла кожні 10000 км
«MGU розташований по центру та низько в області каретки, що забезпечує оптимальний розподіл ваги електровелосипеда. MGU та його інтегрована технологія перемикання передач працюють практично без зношування та не потребують нічого, крім заміни масла кожні 10 000 км», Pinion пише у заяві про запуск. Система Pinion E-Drive також включає можливість напівавтоматичного перемикання передач.
Усі блоки Pinion розроблені в Німеччині та зібрані в штаб-квартирі компанії поблизу Штутгарта. У компанії заявляють, що кожен MGU перед доставкою проходить обширний тестовий запуск «кінець лінії», перевіряючи якість, функціональність і стійкість до навантажень агрегатів мотор-редуктор. Більшість усіх компонентів, що належать до MGU; від електродвигуна до коробки передач і компоненти зубчастої передачі виробляються партнерами Pinion у Німеччині та інших європейських країнах.