Сверхлегкий электрический велосипед категории E-Fully с новейшим двигателем Bosch

  • 21 июля 2023 07:15:23
  • Отзывов: 0
  • Просмотров: 163
  • 0

Компанія Thok на виставці Eurobike 2023 у Франкфурті на Майні, Німеччина продемонструвала свій новий технологічний рівень. Італійський виробник представляє надлегкий електричний велосипед категорії E-Fully (такі велосипеди мають амортизаційну підвіску обох коліс). Особливість нової моделі полягає у технології виготовлення рами прототипу.


Круті фотохромні окуляри Tifosi зі знижками! >> 
 



Джерело: ebike-news.de


Нове виробництво покликане знизити вагу
 

За допомогою розробки прототипу під назвою Thok Project P4 виробник прагне в майбутньому розширити сегмент легких електричних гірських велосипедів (E-MTB). Прототип оснащений найновішим двигуном Bosch Performance Line SX. Покупці можуть комбінувати привід з різними акумуляторними батареями залежно від своїх потреб, щоб більш раціонально їздити велосипедом, враховуючи свою власну вагу та плановану дальність поїздок. За заявою виробника, на вибір пропонуються пристрої потужністю 400, 500, 625 та 750 Вт*год, а також акумулятор додаткової потужності на 250 Вт*год.
 

Однак це не фінальна версія, а прототип велосипеда і перш ніж він буде готовий до випуску, допрацюватиме геометрію, розташування батарей і зробити технічне доведення. Остаточна версія не з'явиться на ринку до 2024 року. Однак особливість цього велосипеда полягає в тому, що прототип E-MTB, представлений на виставці, дуже наближений до кінцевого продукту та готовий до тестування, хоча до серійного виробництва ще далеко.


Джерело: ebike-news.de

Джерело: ebike-news.de
 

Рама електричного велосипеда надруковано на 3D-принтері. Це стало можливим завдяки нещодавно розробленій технології. Раму прототипу було надруковано на 3D-принтері у співпраці з бельгійською компанією Materialise. Сьогодні це не лабораторна технологія, оскільки метод вже використовується для рам дорожніх велосипедів. Також рами, виготовлені даним чином, проходять тестування для велосипедів із встановленою підвіскою, але без електродвигуна. В цьому випадку, ймовірно, новий електричний велосипед Thok є першим гірським велосипедом з повною підвіскою, при виробництві рами прототипу якого було застосовано метод селективного лазерного плавлення.

 

Прототип із алюмінію, серія з вуглецевого волокна


Це процес, у якому плавлення металевих порошків використовуються лазери. У випадку Thok Project P4 використовувався сплав алюмінію та кремнію. За міцністю, тепловими властивостями, вагою та гнучкістю після обробки він дуже близький до карбону, який використовуватиметься для виробництва рами остаточного варіанту моделі.
 

Великою перевагою цього підходу є те, що прототип відразу може бути готовий до повної серії тестів, тобто фактично придатний для експлуатації. Генеральний директор Thok Стефано Мільоріні вже тестував цей прототип на технічних трасах ендуро Finale Ligure. З іншого боку, малосерійні партії велосипедів із рамами із вуглецевого волокна для тестування були б дуже дорогими.
 

Друк на 3-D принтері, де використовується метод селективного лазерного плавлення, відкриває можливості для швидкого створення робочих прототипів з великою точністю та функціональністю щодо проекту. Це не тільки розширює можливості створення прототипів, але і може значно прискорити вихід моделі велосипеда, що розробляється на ринок. Зазвичай для виходу ринку готового електровелосипеда з початку розробки потрібно близько двох років.
 

Джерело

 
Оставить отзыв ↓
 
Ещё никто не оставил отзывов.