Переработка океанских отходов для использования в велосипедных шинах

  • 25 июля 2023 14:30:50
  • Отзывов: 0
  • Просмотров: 269
  • 0

Промислова нейлонова нитка для корпусів велосипедних шин, виготовлена ​​з переробленого пластику рибальської сітки з моря, це концепція тайванського спеціаліста Formosa Taffeta. Оскільки бренди та виробники шукають більш відповідально підібрані матеріали для своєї продукції, компанія вже може вважати Maxxis своїм клієнтом, а інші провідні бренди шин, такі як Schwalbe, наслідують цей приклад.
 

Використовуючи технологію Seawastex, Formosa Taffeta розробила новий продукт Etycord спеціально для використання у велосипедній промисловості. - Фотографії Bike Europe


Використовуючи технологію Seawastex, Formosa Taffeta розробила новий продукт Etycord спеціально для
використання у велосипедній промисловості. - Фотографії Bike Europe


Основний виробник нейлону Formosa Chemicals & Fiber Corp (FCFC) розробив процес хімічної переробки для обробки відходів, коли вперше почав виготовляти нейлонове волокно понад 45 років тому. Потім компанія розробила технологію деполімеризації нейлону 6, що дозволило масово виробляти перероблену пряжу для промислового використання. Потім дочірня компанія Formosa Taffeta почала виробляти шнур із переробленого нейлону. Технологія Formosa, спочатку була адаптована для використання в текстилі та використовуватися виробником одягу Patagonia з 2018 року.

 

На 49% менше викидів вуглецю
 

Високоякісний нейлон (нейлон 6) використовується у великій рибній промисловості Тайваню. Використані нейлонові сітки та зяброві сітки збираються FCFC, хімічно переробляються та перетворюються на нейлонові волокна під назвою Seawastex. Дуже складна технологія обробки дозволяє переробленому нейлону відповідати якості первинного нейлону. Виробництво переробленого нейлону не потребує жодних нових витрат нафти, викидає на 49% менше вуглецю порівняно з новим нейлоном. Нейлонова пряжа виготовляється відповідно до стандарту ISO 9001.
 

Перероблена пряжа Nylon 6 може бути використана у виробництві каркасів велосипедних шин.


Перероблена пряжа Nylon 6 може бути використана у виробництві каркасів велосипедних шин.

 

Використовуючи цю технологію Seawastex, Formosa Taffeta розробила новий продукт Etycord спеціально для використання у велосипедній промисловості. «Зараз у велосипедній індустрії все більше і більше компаній шукають нові способи відповідати ESG. Не лише з точки зору переробки кінцевих продуктів, але й використання перероблених продуктів, де це можливо. Ми побачили, що технологія, яку ми адаптували для одягу, також може бути використана в велошинах, тому ми розпочали цей проект у грудні минулого року», — сказав Bike Europe Едвард Лунг, менеджер із продажу підрозділу шинного корду.


Співпраця Maxxis
 

Перероблені нейлонові волокна можна оптимально використовувати в каркасі велосипедних шин і тканині проти проколів. Компанія прагне сприяти виробникам, які розвивають підхід від колиски до колиски, наприклад Schwalbe з нещодавно випущеною зеленою марафонською шиною. Maxxis оголосив про співпрацю з FCFC і Formosa Taffeta на виставці Taipei Cycle цього року. «Maxxis використовуватиме перероблений нейлон Seawastex для виробництва шин не лише для того, щоб зменшити залежність від природних ресурсів, але й для того, щоб зробити свій внесок у захист навколишнього середовища», — підтвердив тоді Maxxis. З липня Maxxis почала виробляти свої шини 60TPI з використанням Seawastex. «У майбутньому все більше брендів шин братимуть участь у проекті», — підтверджує Едвард Лунг.
 

Протягом останніх трьох років FCFC разом з асоціаціями рибалок Тайваню, урядом і виробниками рибальських сіток створювала екосистему переробки сіток, щоб зміцнити трубопроводи переробки. До кінця 2023 року завод FCFC в окрузі Цзяї планує потроїти свою попередню потужність переробки рибальських сіток до 750 метричних тонн на місяць. Це зробило б його найбільшим у світі підприємством з переробки хімікатів для риболовних сіток.

 
Оставить отзыв ↓
 
Ещё никто не оставил отзывов.