60% людей больше ездят на велосипеде после того, как попробовали схемы проката электровелосипеда

  • 01 августа 2023 16:55:01
  • Отзывов: 0
  • Просмотров: 233
  • 0

Одна з найбільших у Європі компаній із прокату електровелосипедів, Lime, каже, що 60% її користувачів, як тільки почнуть користуватися цією послугою, матимуть тенденцію їздити на велосипеді частіше, частіше.

Важливо те, що жінки історично почувалися менш комфортно їздити на велосипеді, але прокат електричних велосипедів, такі як Лайм, повідомляють про підвищення бажання їздити на велосипеді в цій демографічній групі на 73%. 24% жінок, які користуються електричними велосипедами Lime, кажуть, що вони ніколи не їздили на велосипеді до того, як прокат велосипеду стали доступними на місцевому рівні.

З січня 2019 року по березень 2023 року компанія Lime заявляє, що організувала понад 12 мільйонів поїздок на електровелосипедах, що сприяло зміні способу пересування, частково спричиненій заторами в місті, все більш ненадійним залізничним сполученням і зростанням вартості громадського транспорту. Більше того, у своєму Звіті про сталий розвиток компанія Lime каже, що дослідження її велосипедистів показали ефективність безпечних велосипедних доріжок: 33% користувачів заявили, що вони будуть частіше їздити на велосипеді там, де існують окремі велосипедні доріжки або умови руху спокійні.

 
Велосипеди напрокат часто страждають від поганого поводження, що змушує постачальників спонукати водіїв паркувати велосипеди у спеціально відведених місцях


Велосипедні напрокати часто страждають від поганого поводження, що змушує постачальників спонукати велосипедистів паркувати велосипеди у спеціально відведених місцях

 

Побудуйте, і вони прийдуть
 

Інфраструктура є ключовою для збільшення кількості велосипедистів, це не нове й перевірено в усьому світі, але для Lime це складніше. Основна публічна критика схеми прокату полягає в тому, що електровелосипеди можуть виявитися погано припаркованими, багато в чому через зручність паркування, яку надають прокати.

Фактично, 50% користувачів фірми кажуть, що вони не будуть ходити більше ніж 2 хвилини, щоб забрати велосипед, що демонструє, наскільки успіх схеми залежить від зручності. Маючи це на увазі, Lime має намір збільшити щільність міських паркувальних місць, роблячи ставку на те, що найкращим місцем буде 25 паркувальних місць на квадратний кілометр. Загалом 27% водіїв Lime їздили б більше, якби схема спільного використання електровелосипедів мала більше покриття.
 

Правила щодо паркування також є тягарем для велосипедістів: 22% користувачів компанії з прокату електровелосипедів бажають, щоб у кожному районі була більша послідовність; це те, що Lime має обговорити з TfL та окремими районами, сподіваючись зрештою запровадити стандартизовані правила в усьому Лондоні.

У нинішньому стані можуть існувати різні правила з одного боку кордону району до іншого, що відключає деяких пасажирів від поїздок на відстань і, таким чином, створює затори в інших місцях. Підводячи свої цифри, Лайм каже, що інакше 8% її клієнтів скористалися б приватним транспортним засобом, таксі чи автопрокатом без наявності поблизу, що, за його словами, позбавило 1 мільйона поїздок на автомобілі за вищезгаданий період часу. Це розраховується як економія вуглецю, еквівалентна посадці 12 000 дерев.

У Лондоні, де ULEZ (зона наднизьких викидів) стала політичною гарячою картоплею, існує схема утилізації, за якою трейдери можуть обмінювати фургони на електричні вантажні велосипеди, щоб ще більше зменшити викиди та затори.

Ще одна політична гаряча картопля пов’язана з думкою, що велосипедисти можуть приносити менше економічних вигод, ніж водії авто. Як було доведено раніше, все навпаки, і клієнти Lime вважають, що наявність велосипедів покращила доступ до робочих місць і торгових центрів; кожен четвертий велосипедист вважає, що спільні велосипеди мають позитивний економічний вплив. Раніше було підраховано, що роздрібні витрати на паркування велосипедів у п’ять разів вищі за використаний квадратний метр, ніж місця для паркування автомобілів, і споживачі також більш схильні проводити довше часу в центрі міст.

 
Оставить отзыв ↓
 
Ещё никто не оставил отзывов.