Будут ли электрические грузовые велосипеды для бизнеса развиваться дальше?

  • 17 августа 2023 15:00:03
  • Отзывов: 0
  • Просмотров: 136
  • 0
Новина цього тижня з Нью-Йорка полягає в тому, що електричні вантажні велосипеди, які будуть використовуватися компаніями доставки, незабаром можуть мати більш широке шасі та об’єм коляски.

Круті фотохромні окуляри Tifosi зі знижками! >> 

Департамент транспорту Нью-Йорка опублікував можливість прокоментувати в City Record, звернувшись до думок компаній і жителів. Ідея, що лежить в основі дозволів на більші вантажні велосипеди, є частиною спроби зменшити великий потік фургонів у місті, які здійснюють доставку, на користь більш маневрених і менш забруднюючих транспортних засобів.

У консультаційному документі пропонується коригування категорії:

Це запропоноване правило змінює визначення «велосипеда з допоміжними педалями» на «комерційний велосипед з допоміжним педалюванням» і встановлює правила експлуатації для комерційних велосипедів з допоміжним педалюванням.

У грудні 2019 року NYC DOT розпочала пілотну програму Commercial Cargo Bike Pilot разом із кількома представниками індустрії посилок. Вимірюючи прогрес, було виявлено, що з травня 2020 року по січень 2021 року поставки вантажних велосипедів зросли на 109%, і тільки в січні 2021 року було здійснено 45 000 таких поставок. Досвід, здається, був визнаний успішним, але зрештою місто має непорушну цегляну стіну, яку потрібно зруйнувати; за прогнозами, у найближчі роки кількість вантажів у місті може зрости на 68%. Ви не можете компенсувати це великими, громіздкими автомобілями та міським рухом.

У світі логістики стає все більш загальновідомим, що електричні вантажні велосипеди насправді економічніші в експлуатаціїі може подолати більше місця за коротший час, значною мірою завдяки меншим обмеженням на паркування та можливості навігації коротшими загальними маршрутами, ніж фургони.

Мер Нью-Йорка Ерік Адамс пише з цього приводу: «У Нью-Йорку безпека та сталість йдуть рука об руку, і наша адміністрація щодня впроваджує інновації та використовує всі доступні інструменти для просування обох.

«Вантажні велосипеди були цінним інструментом у зусиллях нашої адміністрації з переміщення товарів по місту, приділяючи пріоритет безпеці вулиць і навколишньому середовищу, і ці вантажні велосипеди з підтримкою педалей допоможуть жителям Нью-Йорка отримати необхідні речі, одночасно зменшуючи викиди вуглецю та затори.

Роблячи власну оцінку, комісар відділу транспорту Нью-Йорка Іданіс Родрігес каже, що пара вантажних велосипедів наразі здатна замінити один із типових фургонів, якими користуються міські кур’єри, але в процесі може скоротити викиди CO2 на 14 тонн на рік. Зміна конструкції для досягнення максимальної ефективності може ще більше збільшити прогалини в ефективності та викидах.

Запропонована зміна правил дозволить чотириколісним електричним вантажним велосипедам мати шасі шириною до 48 дюймів. 
 



EAV створює свої вантажні велосипеди у Великій Британії та формує еволюцію бізнес-частини сегмента


Виробники вантажних електробайків готуються до законодавчих змін?


Ближче підійшла компанія EAV, яка, ймовірно, є лідером ринку, уклавши деякі з найбільших контрактів із такими компаніями, як Amazon і FedEx, постійно адаптує свій дизайн.


Раніше фірма повідомила, що має розпочати роботу над стандартами проектування, які будуть більш узгоджені з автомобільним сектором, і справді з часом перейде на виробничу лінію в автомобільному стилі.

Виконавчий голова EAV Найджел Гордан-Стюарт опублікував у своєму LinkedIn оновлену інформацію про цей прогрес, натякнувши на нещодавно побудоване та перевірене 5000 миль шасі. Цікаво, що в Нью-Йорку EAV працює під брендом NPD Logistics.

Він написав: «Шасі EAV V2B все ще зберігає своє походження з автоспорту та сектору автомобілів. Незважаючи на те, що шасі V2A для EAV2Cubed було легким трубчастим, нове шасі є сталевим хребтом, який був надійною конструкцією, яку використовували Колін Чепмен і Lotus для знаменитих Esprit, Europa та інших. Він забезпечує невелику вагу з надзвичайною жорсткістю та міцністю. Щоб доповнити динаміку шасі та забезпечити комфорт і виняткову керованість, передні колеса тепер мають повну незалежну підвіску. Саме цю підвіску  EAV  має трохи заглушити!

«Чотири роки розробок і глибокий досвід EAV у роботі велосипедів у польових умовах із багатьма клієнтами привели до створення цього захоплюючого нового шасі. Конструкція EAV V2B віщує нову еру велосипеда eCargo, здатного перевозити вантаж, що перевищує його власну вагу, з максимальною надійністю та безпекою. EAV підняв динаміку велосипедів eCargo на наступний рівень, що спрощує повну відмову від застарілих фургонів».

Будучи провідним новатором у космосі та вже будучи експортером у всьому світі, бізнес Великобританії дивиться на це. З попередніх обговорень ми знаємо, що Департамент транспорту Великої Британії зустрівся з керівниками фірми, щоб оцінити ймовірний напрямок розвитку сектору електричних вантажних велосипедів.
 

CityShuttle ePack 4 — це малонавантажувальний і високоємний варіант електричних вантажних велосипедів для великого бізнесу

CityShuttle ePack 4 — це малонавантажувальний і високоємний варіант електричних вантажних велосипедів для великого бізнесу

 

Електричні вантажні велосипеди > електричні вантажівки?
 

Вам було цікаво, що таке на головному зображення цієї статті. Це City Shuttle, представлений на Національному саміті вантажних велосипедів на початку цього року. Це модель ePack 4, яка, незважаючи на зовнішній вигляд, все ще є вантажним велосипедом з педалями.

Технічні характеристики відкривають очі для того, куди виробники в космосі очікують, що сегмент може піти в майбутньому. Він витримує вантаж до 350 кг і має змінні вантажні відсіки, які можна змінювати за лічені хвилини. City Shuttle каже, що законно може використовувати велосипедні та автобусні смуги, а також доступ до пішохідних зон.

Хоча вони ще не звичайні, це викликає запитання; Чи можемо ми побачити еволюцію в космосі, яка справді розкриє вже вражаючий потенціал електричних вантажних велосипедів, призначених для використання в бізнесі? Спостерігайте за цим простором.


Джерело

 
Оставить отзыв ↓
 
Ещё никто не оставил отзывов.