Будет ли свет в конце 2023 года?

  • 02 января 2024 09:12:07
  • Отзывов: 0
  • Просмотров: 267
  • 0

Після періоду спекуляцій щодо поглинання, новим власником VanMoof було оголошено Lavoie, підрозділ британської інженерно-технологічної компанії Формули-1, що займається виробництвом електроскутерів, McLaren Applied. Через кілька місяців компанія окреслила свої наміри щодо майбутнього компанії. «Останні місяці ми цілодобово працювали, щоб зрозуміти, що VanMoof потрібно зробити як у короткостроковій, так і в довгостроковій перспективі. Ми знову збираємо команди, звертаємось до зацікавлених сторін у всьому світі та розробляємо плани, щоб побудувати стійку, але, що дуже важливо, життєздатну операцію в майбутньому», — заявили співвиконавчі директори Елліот Вертхаймер і Альберт Нассар. Наскільки вони досягнуть успіху в цьому, покаже 2024 рік.


У сазі Signa Sports постраждало багато організацій
 

На початку жовтня стало зрозуміло, що фінансове становище Signa Sports United стає неспроможним. З річним падінням продажів на 23,5% до 195 мільйонів євро у другому кварталі 2022/2023 років компанія оголосила про низку заходів з реструктуризації.

Це включало припинення або згортання непрацюючих активів, правильний розмір малоефективних підрозділів, а також оцінку вибуття непрофільних активів. Коли компанія була виключена з Нью-Йоркської фондової біржі, стало зрозуміло, що проблеми Signa Sports були пов’язані не лише зі спадом на ринку велосипедів.

Незабаром почали з’являтися новини про банкрутство дочірніх компаній Signa Sports, починаючи з інтернет-магазинів. Потім північноамериканський велосипедний підрозділ припинив роботу, попередивши за кілька днів, і невдовзі за ним послідував онлайн-продавець WiggleCRC. Нарешті, неминуче оголошення про припинення роботи гіганта онлайн-роздрібної торгівлі Signa Sports United відбулося після періоду нескінченних спекуляцій.


Рік фінансової боротьби
 

Незважаючи на те, що рік рекламувався як складний у фінансовому плані, у випадковому інтерв’ю в лютому генеральний директор Pon Янус Смальбраак закликав до терпіння, поки ринок стабілізується. "Не панікуйте! Я вважаю, що довгострокові тенденції неймовірні для велосипедного спорту», – запевнив він. З роком повідомлення, яке надійшло від іншого голландського гравця, Accell Group, стало причиною для підняття брів.

Фінансовий звіт Групи за 2022 рік чудово вказав на величезні зміни в галузі від дефіциту до надлишку пропозиції. У другій половині 2022 року вартість запасів компанії зросла на 70% до 936 мільйонів євро. До пандемії ця вартість коливалася від 300 до 350 мільйонів євро. Тривожні рівні запасів також стали причиною для рейтингового агентства Fitch Rating переглянути прогноз Accell Group з позитивного на негативний не один раз, а вдруге протягом літніх місяців. У грудні відбувся третій перегляд кредитного рейтингу, цього разу до CCC. У цьому рейтингу зазначено, що Accell Group «вразлива до несплати та залежить від сприятливих ділових, фінансових та економічних умов для виконання боржником своїх фінансових зобов’язань за зобов’язанням».


Виробництво сповільнюється, заводи закриваються
 

Accell Group продовжила реорганізацію періоду, коли рік наближався до кінця. Посилаючись на складний ринок, британський виробник велосипедів Raleigh оголосив про скорочення робочих місць і перенесення штаб-квартири. Ці заходи також «краще інтегрують Accell UK у ширшу Accell Group», заявила компанія. Незабаром після цього Accell оголосила про те, що після 30 років роботи виробниче підприємство Ghost у Німеччині закриється, а виробництво буде перенесено за кордон. Угорщина рекламувалася як ймовірний пункт виробництва.

Specialized потрапив у заголовки на початку року, коли оголосив, що прощається з 8% своєї глобальної робочої сили . Були й інші погані новини для персоналу швейцарського виробника велосипедів Flyer. У вересні було оголошено, що чверть персоналу буде звільнено через значне падіння продажів. Голландський бренд електровелосипедів Stella також оголосив про другий раунд скорочень робочих місць у листопаді.


Визначні випуски продуктів
 

Оскільки на ринку домінували великі запаси, у 2023 році інноваційні продукти повільно потрапляли в заголовки газет. Однак у вересні з’явилося довгоочікуване оголошення SRAM про представлення своєї системи для занурення в електровелосипед . Дивовижно і без будь-яких пояснень SRAM оголосила, що привід працює від Brose. Це незважаючи на те, що вони підтвердили поглинання виробника трансмісії Amprio в січні.

Хоча Yamaha випустила свій перший електровелосипед ще в 1993 році, компанія оголосила про виведення на ринок свого електровелосипеда та концепції швидкісного байкав у травні. Нові електровелосипеди Booster Easy та Booster speed-pedelec були розроблені в Європі та спрямовані на задоволення попиту на чисті, тихі та доступні засоби міського транспорту. «Ми хочемо бути в авангарді розробки, проектування та виробництва 2-колісних електричних скутерів з нульовим рівнем викидів, електровелосипедів і велосипедів», — написала компанія в заяві про відкриття. Ще однією інновацією, яка викликала великий інтерес, став електровелосипед Pi-Pop, у якому для накопичення енергії використовується суперконденсатор, а не покладається на стандартний літій-іонний акумулятор. На що слід звернути увагу у 2024 році – це альтернативні рішення, оскільки велосипедна промисловість активізує свої зусилля, щоб стати більш стійкою?


Правила і торгівля
 

Чудовим заголовком у червні стало те, що Ліцзюнь Дін, китайський власник Leon Cycles у Франції, був заарештований за підозрою в порушенні антидемпінгових правил. За даними французької влади, загальна вартість шахрайства оцінювалася в 26 мільйонів євро. Відповідно до звинувачення, він ухилявся від сплати антидемпінгових мит і мит з обходу з 2018 року. Після свого звільнення в липні Дін категорично заперечив будь-яку причетність до такої діяльності.

Подібний випадок виник у листопаді, коли Європейська прокуратура повідомила, що висунула два окремих обвинувачення проти бельгійських імпортерів за ухилення від сплати митних зборів на імпорт електровелосипедів з Китаю. Хоча імена компаній не були названі, вони нібито імпортували електровелосипеди до Бельгії окремими частинами, щоб уникнути сплати антидемпінгових мит.

Банкрутство іншої компанії з виробництва електровелосипедів цього року, Qwic, було частково пояснено власниками несподіваним податковим векселем для антидемпінгових мит. Виявилося, що Qwic був одним із кількох імпортерів з Тайваню, які заднім числом змушені сплачувати демпінгові мита, оскільки митники в Нідерландах вважають, що правила були порушені. З додаванням кількох розширень до правил торгівлі антидемпінговими та антиобхідними постановами, Bike Europe поставив запитання: чи стало антидемпінгове регулювання занадто складним за 30 років?


Це не може бути поганою новиною?!
 

Інвентаризація, інвентаризація, інвентаризація… у всіх на думці (і баланс банку) цього року. Але, можливо, є місце і для оптимізму? Зростання продажів електровелосипедів у 2022 році по всій Європі робить цей продукт першорядним рішенням для «зеленішої» міської мобільності. Завдяки високій середній ціні електровелосипеда порівняно з механічним велосипедом ринкова вартість лише продовжує зростати. Якщо дивитися на приклад Іспанії, то у 2023 році як виробництво велосипедів, так і вартість експорту перевищать рівень до пандемії. У своєму звіті за 3 квартал Shimano також зазначив, що ринок охолонув, але інтерес до велосипедів продовжує бути високим. термін тенденція в Європі та Північній Америці.

Збільшення політичної підтримки також працює на користь галузі. Колишній виконавчий віце-президент Європейської комісії Франс Тіммерманс у березні оголосив про амбітний план велосипедного руху, який включає зобов’язання щодо збільшення фінансування інфраструктури та промислового зростання . Коли Європейська комісія оголосила про виконання декларації в жовтні, вона заявила про свою підтримку створення якісних зелених робочих місць і розвитку європейської велоіндустрії світового рівня. У довгостроковій перспективі все ще зростає потреба в продуктах, які пропонує велосипедна індустрія, нам усім може знадобитися пристебнутись ще на рік!

 
Оставить отзыв ↓
 
Ещё никто не оставил отзывов.