Технічні питання: факти і цифри з 100-й Giro d'Italia
- 16 мая 2017 15:32:13
- Отзывов: 1
- Просмотров: 996
-
ВЕЛОСИПЕДИ
Взагалі одна команда має біля 50 велосипедів на Гранд турі. Дев’ять велогонщиків мають щонайменше два повністю готових шосейних велосипеда. Під час того як один велосипед використовується – інший знаходиться на даху технічки.
Крім стандартних шосейних велосипедів гонщики мають по 2 велосипеди для етапів з роздільним стартом. Отже, коли один використовується - інший знаходиться на даху технічки, що їде позаду. Крім шосейних і велосипедів для роздільного старту – велогрупа має запасні рами, що знаходяться у вантажівці з іншими необхідними компонентами.
КОЛЕСА
Для такої кількості велосипедів команда має запасні колеса. Кожна велогрупа має щонайменше 70 комплектів колес. Протягом кожного етапу команда має 10 комплектів в технічках.
Більшість має тиск у покришках-трубках від 7 (101psi) до 10 bar (145 psi). Це особистий вибір кожного, але також залежить від погодних умов.
Пляшки для води використовуються не тільки для пиття. Механіки використовують їх для нанесення 2 шарів клею перед тим як наклеїти трубки.
КАСЕТИ
Велогрупа має взагалі біля 160 касет на Гранд турі – або на одного велогонщика більше 17 касет! Окрім тих касет які вже встановлено на велосипедах і колесах, команда має необхідну кількість касет 11-32 для спеціальних гірських етапів.
ЛАНЦЮГИ
Більше 200 ланцюгів на Гранд тур. Для складних гірських етапів команди міняють касети (наприклад з розрахунком 11-32) і механіки водночас міняють ланцюги, щоб бути впевненим у бездоганній роботі трансмісії.
ВЕЛО-ВЗУТТЯ
Кожний велогонщик, який спонсорується виробником вело-взуття має щонайменше три пари на Град тур. При відсутності будь-яких інцидентів або пошкоджень, більшість велогонщиків використовує одну пару взуття.