Нова серія DURA-ACE R9200, дослідження науки швидкості

  • 03 вересня 2021 09:40:16
  • Відгуків: 0
  • Переглядів: 524
  • 0

Shimano представляє нову серію з найшвидшим і точним перемиканням, розширивши спадщину інновацій, встановивши новий еталон у велокомпонентах для шосе. Кожна деталь, кожне рішення та кожен компонент нової серії DURA-ACE R9200 спроектовані для забезпечення більш швидкого, надійного та інтуїтивно зрозумілого досвіду.
 

Група компонентів серії R9200, розроблена на основі концепції «Наука про швидкість», включає в себе надефективну 12-швидкісну трансмісію, надійний бездротовий кокпіт, вдосконалену ергономіку, нові колеса, вдосконалену гальмівну систему і вбудовані цифрові технології. Групсет спроектовнаий для тих, хто ніколи не йде на компроміс.
 

Прагнення до досконалості дається нелегко. Спільні розробки з найкращими спортсменами світу і розробниками велосипедних компонентів означали дослідження, вивчення і аналіз характеристик продукції в лабораторних і реальних умовах, роблячи все можливе, щоб зрозуміти науку про швидкість. Результат можна розбити на етапи:
 

Платформа перемикання + інтерфейс керування + гальмівна система + трансмісія + колеса


Давайте подивимося на поліпшення на кожному етапі:
 

Платформа перемикання: найшвидше перемикання, абсолютна надійність, інтегрована конструкція


Shimano повністю переглянула свою електронну платформу Di2, щоб поліпшити швидкість перемикання, зробивши з'єднання дуалів і перемикачів бездротовим, при цьому забезпечуючи абсолютну надійність.
 

Нова платформа Shimano Di2 забезпечує поліпшену конструкцію приводу в перемикачах, що знижує час на перемикання. Такі характеристики трансмісії дозволяють забезпечити найшвидше перемикання передач від Shimano. Результатом є економія часу в долі секунди, але це дійсно призводить до пришвидшення роботи заднього перемикача на 58%, а переднього перемикача на 45%.
 

Абсолютна надійність забезпечується провідним з'єднанням там, де це має сенс. Нові дроти SD-300 меншого діаметра з'єднують акумулятор Di2 (BT-DN300) з переднім перемикачем (FD-R9250) і заднім перемикачем (RD-R9250). Така система з однією внутрішньою батареею забезпечує просте рішення для зарядки, стабільну і високу напругу підключення до перемикачів, що сприяє найшвидшому перемиканню передач Shimano. Абсолютна надійність додатково гарантується запатентованою мікросхемою з високим рівнем безпеки, швидкою обробкою і низьким рівнем енергоспоживання, що значно знижує ймовірність перешкод від зовнішніх пристроїв.
 


Тести свідчать, що батареї BT-DN300, від якої працюють перемикачі, вистачає на 1000 км без підзарядки. Шифтери дуалів (ST-R9270) живляться від батарейок типу CR1632, яких вистачає приблизно на 1,5-2 роки використання. Для збільшення ємності акумулятора також можливий варіант використання з повним дротовим з'єднанням, що забезпечить збільшення ємності на 50% і має практичні переваги для райдерів, які використовують нову серію DURA-ACE з електро-велосипедом.
 


Новий задній перемикач Shimano DURA-ACE більше не просто задній перемикач. Це також порт підзарядки (що замінює зарядний пристрій Shimano SM-BCR2), він забезпечує з'єднання з дуалами STI через запатентовану інтегральну схему Shimano, а протокол з'єднання ANT+ з іншими пристроями сторонніх виробників (що замінює бездротової блок EW-WU111), він також замінює з'єднання Junction-A в кермі або в рамі (SM-RS910). Це призводить до того, що задній перемикач RD-R9250 має інтегровану конструкцію з прихованим портом зарядки, кнопкою для операцій Di2, світлодіодними індикаторами, які позначають режим синхронізованого перемикання, режим налаштувань або стан рівню зарядки батареї.
 

Інтерфейс управління: неперевершена ергономіка, індивідуальне налаштування, чистий кокпіт.
 

В останні роки професійні та висококласні райдери почали змінювати положення на велосипеді і переваги в катанні. Shimano працювала разом з багатьма професійними гонщиками, щоб вивчити ці зміни. В новій серії для сходжень вгору, спринту або змагань на час Shimano пропонує баланс в комфорті, дизайні і переваги в аеродинаміці з безпрецедентною ергономікою.
 


Нові 2х12-швидкісні дуали ST-R9270 з бездротовим перемиканням і гідравлічними дисковими гальмами тепер мають підняту головну частину з невеликим вигином всередину і збільшену площу між перемикачем і кермом, що дає новий рівень комфорту і контролю. Це забезпечує краще відчуття індексу перемикання вказівного і великого пальця на дуалах і краще захоплення трьома пальцями за гальмівний важіль, при цьому забезпечуючи легкий доступ до важеля перемикання з положення рук у нижньому хваті керма. Ще одна зміна полягає в збільшеному офсеті між важелями перемикання Di2, що дозволяє краще розрізняти кнопки перемикання вгору і вниз, особливо в рукавичках або з мокрими руками.

Дуали використовують бездротове підключення. Це забезпечує просту процедуру встановлення і відсутність зайвих отворів для дротів перемикання передач на рамі або кермі. Разом з внутрішньою прокладкою гідролінії це дозволяє отримати красивий та чистий кокпіт.
 

Де можливо використовувати кабельні порти, так це при встановленні кнопок дистанційного перемикання. Кнопки для спринтерів (SW-R801-S) або кнопки для сходжень вгору (SW-R801-T) можуть встановлюватися за допомогою хомуту на кермі або можуть бути інтегровані в кермо зі спеціальним отвором, таким як нове кермо PRO Vibe Evo. Ці нові, більш компактні шифтери, підключаються за допомогою кабелю 100мм (SW-RS801-S), або 260мм (SW-RS801-T).
 

Інтерфейс керування, звичайно ж, пропонує деякі зручні параметри індивідуальних налаштувань завдяки оновленому додатку E-TUBE, який тепер є сумісним з серією DURA-ACE R9200. Як і в попередніх версіях додаток E-TUBE Project версії 4.0.0 дозволяє налаштовувати в дорозі за допомогою мобільного такі параметри, як синхронізоване або напів-синхронізоване перемикання, мульти-перемикання, швидкість перемикання і змінювати призначення шиферів перемикання. Також можливо налаштувати з'єднання з велокомп'ютером сторонніх виробників для відображення інформації Di2.
 

 

 

Трансмісія: оптимізовані компоненти трансмісії, швидке і плавне перемикання, вбудований вимірювач потужності.
 

Під час велоперегонів на шосе велосипедисти зазвичай прагнуть дістатися з пункту А в пункт Б найбільш швидким і ефективним способом. Користуючись цією простою ідеєю, Shimano оптимізувала передаточні числа, перемикання і вимірювач потужності, щоб встановити новий стандарт продуктивності, поліпшивши швидкість роботи заднього перемикача на 58% і швидкість переднього перемикання на 45%.
 

Нова касета DURA-ACE HYPERGLIDE+ на 12 швидкостей зберігає маленьку зірочку на 11 зубів, але касета була оптимізована з 6, 7 та 8 зірами для того, щоб зберегти відмінну рису Shimano, що полягає у плавності і послідовності передаточних відношень.
 

Поєднання цього зі швидким і м'яким перемиканням передач завдяки профілю зубів зірки касети дозволяє більш плавно перемикати передачі навіть при великому навантаженні, незалежно від того, рухаєтеся ланцюг по касеті вгору або вниз.
 

В результаті більше немає необхідності знижувати прискорення або обирати момент для перемикання, коли йде менше навантаження. Тепер райдери можуть переключитися ще швидше при будь яких умовах, з більш плавною частотою обертання педалей і найкращим перемиканням швидкостей завдяки касетам DURA-ACE з технологією HYPERGLIDE+.
 

Пропонується два варіанти касет DURA-ACE Hyperglide+: з діапазоном 11-30T і нова касета 11-34T для гірських умов. Касети мають новий формат монтажу зірок, але вони лишаються сумісними з 11-швидкісним барабаном втулок DURA-ACE R9100, що означає, що нові компоненти DURA-ACE R9200 можна використовувати на колесах попередньої серії R9100.
 

Поряд з новою касетою DURA-ACE (11-34T) збільшеного діапазону передач для більш сучасних гоночних стилів, нові шатуни DURA-ACE мають зірки 54-40T що забезпечує більш високу ефективність трансмісії, ніж варіанти з традиційною кількістю зубів зірок, і допомагає професійним гонщикам реагувати на постійно зростаючі швидкості.
 


Вище ми вже говорили про нові перемикачі, але є ще дещо, що можна додати. Відтепер перемикання виконується меншим за розміром, більш компактним і легким переднім перемикачем Di2 (FD-R9250) і більш просунутим заднім перемикачем SHIMANO SHADOW RD (RD-R9250). Передній перемикач зменшився у розмірі на 33%, знизив вагу до 96 грам і може бути використаний з великимм зірками шатунів діапазону від 50 до 55 зубів.
 

Звичайно, трансмісія не буде повною без шатунів. Доступні дві версії: з вбудованим вимірювачем потужності (FC-R9200-P) або версія без такого, у різних розмірах. Обидві версії оснащені технологією HOLLOWTECH II і випускаються в варіантах 50-34T, 52-36T та в новій комбінації 54-40T, з довжиною шатуна від 160 до 177,5мм та Q-фактором 148мм. Для передачі даних вимірювача потужності використовується Bluetooth і технологію ANT+. Вимірювач має більш ніж 300 годин використання в дорозі без підзарядки і має поліпшену точність тензодатчика на 1,5%.
 

Серія DURA-ACE R9200 укомплектована тим же 12-швидкісним ланцюгом, що і в серії Shimano XTR M9100, що спрощує інвентаризацію для веломагазинів і користувачів.


Гальмівна система: кращий контроль, більш тиха система, зручність обслуговування
 

Швидкість мало чого варта без можливості її контролювати. Перегони можуть вирішуватися в поворотах, тому краще гальмування може зіграти визначну роль для того де ви опинетесь на фіниші, на подіумі або розчарованими поза ним.
 


Нові гальмівні компоненти Shimano DURA-ACE забезпечують більш точне керування за рахунок більш жорсткого, швидкого та агресивного проходження поворотів характерних для шосейних перегонів. Завдяки використанню технології SERVO WAVE до гальмівних важелів, узятим з гальмівних систем Shimano MTB і Gravel, гонщики мають коротший вільний хід і можуть отримати більше зчеплення між гальмівними колодками і роторами, що дозволяє збільшити модуляцію гальм. Це призводить до збереження більшої швидкості в поворотах і більшої впевненості на технічно складних ділянках траси.
 


Крім того, вдалося знизити шум гальм за рахунок збільшення відстані гальмівних колодок від ротору на 10%, а також переходу на ротори Shimano RT-MT900. Результатом є більш тиха система, що досягається за рахунок меншої теплової деформації ротора і меншим за часом контактом колодкок і ротора.
 

 

Крім того, покращено систему обслуговування гальм. Тепер можливо прокачати гальма, не знімаючи каліпер (BR-R9270) з рами, завдяки окремому випускному отвору і гвинту клапана. Нова воронка і спейсер прокачки також допомагають поліпшити процес обслуговування.


Колеса: аеродинаміка, жорсткість та менша вага
 

Останній елемент науки про швидкість - це колеса, кінцева точка між роботою гонщика і швидкістю. Shimano переробила лінійку колес з урахуванням балансу трьох чинників: зниження опору повітря без шкоди для керованості, жорсткість завдяки новій втулці DIRECT ENGAGEMENT і полегшеної конструкції. Ці принципи в основі дизайну нових коліс з повністю карбоновими ободами для безкамерних коліс або варіанту під трубки, що перевершують сучасні стандарти.
 

 

Три профіля висоти обода пропонують райдерам різні переваги.
 

  • C36 (WH-R9270-C36-TL - колеса орієнтовані для використання на гірських етапах і є найлегшими колесами із запропонованих

  • C50 (WH-R9270-C50-TL) - це універсальні колеса з відмінним балансом опору повітря, поперечної жорсткості, загальної ваги і керованості

  • C60 (WH-R9270-C60-HR-TL) - найбільш аеродинамічні колеса з високою жорсткістю (HR) для спринтів і швидких перегонів на час. Вони орієнтовані на зменшення опору повітря, кращої бічної жорсткості і жорсткості при катанні.

 

Зниження опору повітря було великою метою, і нові колеса C50 особливо виділяються в цьому відношенні. В умовах перегонів вони забезпечують зниження опору на 5,1 Вт в порівнянні з безкамерними колесами C40-TL серії DURA-ACE R9100 і зниження на 1 Вт в порівнянні з колесами під трубки R9100 C60-TU, при цьому пропонуючи інші універсальні переваги у вигляді ваги і керованості.
 

Жорсткість колес збільшена щоб посилити відчуття від натискання на педалі при прискоренні. Це було досягнуто за рахунок нової втулки DIRECT ENGAGEMENT, з використанням двох речетів зчеплення в барабані, замість системи собачок, що призвело до збільшення зчеплення на 63% між новим барабаном R9200 C50-TL і попереднім R9100 C40-TL, а також зменшення ваги на 45гр на втулці.
 

Коли мова йде про обертальні маси, кожен грам має значення, тому в нових колесах значно зменшилася вага обода. Пара коліс WH-R9270-C50-TL легша на 161гр. в порівнянні з попередніми колесами WH-R9170-C40-TL.


DURA-ACE R9200: Створено для тих, хто ніколи не йде на компроміс
 

Дослідження Shimano в області науки про швидкість підняли конструкцію шосейних велосипедів на абсолютно новий рівень. Модернізовані дуали DURA-ACE, гальмівні каліпери, колеса, перемикачі, касети і система шатунів, нова проводка і батарея Di2, а також ротори, вісі, каретки і ланцюги, взяті з інших частин пантеону Shimano, надають безліч доказів того, що Shimano не стоїть на місці у перегонах за новим рівнем швидкостей. Але не вірте нам на слово. Спробуйте самі.

 
Залишити відгук ↓
 
Відгуків ще не було.