Велосипедна траса не тільки захищає велосипедистів від сонця, а й генерує енергію (відео)
- 18 січня 2022 11:09:14
- Відгуків: 0
- Переглядів: 421
"Велосипедна траса", що пролягає між Теджоном і Седжоном у Південній Кореї, - це концепція сонячної дороги довжиною 32 км, вона не лише захищає велосипедистів від сонця, а й генерує енергію.
Велосипедна смуга в центрі шосе – незвичайне місце розташування в центрі автомагістралі з трьома смугами руху по обидва боки від неї. Подібно до SolaRoad за 3,7 мільйона доларів у Нідерландах, заміненій сонячними батареями, які живлять систему освітлення шосе, ця велосипедна траса є перемогою для зеленої енергії. За даними Fast Company, його смуги виробляють більш ніж достатньо електроенергії для освітлення шосе та станцій заряджання електромобілів.
Однак у Нідерландах велосипедисти їздять на панелях зверху, а не під ними, тоді як у Південній Кореї все навпаки. Під стельовими сонячними панелями велосипедисти використовують підземні тунелі для входу та виходу з доріжки, що значно підвищує безпеку, оскільки вони можуть виїжджати на велосипедну доріжку та виїжджати з неї без участі автомобільного руху.
Перебуваючи на маршруті, вони захищені від руху автомобілів з кожного боку бар'єрами, і хоча це не забезпечує приємних видів на узбіччя, проте забезпечує захист від сонця.
Велосипедна траса виконує свою функцію по з'єднанню Теджона і Сечжона, як і будь-яке інше шосе, але набагато ефективнішим і безпечнішим способом. У нього є свої недоліки, у тому числі шум шосе, потенційні проблеми зі здоров'ям, пов'язані з вдиханням автомобільних вихлопних газів і викидами автомобілів і вантажівок, що швидко рухаються.
Таким чином, громадська думка про смуги руху розділилася: деякі вважають, що це фантастична ідея, яка є першим кроком до створення аналогічних велосипедних доріжок для поїздок на роботу, а інші вважають, що узбіччя дороги буде найкращим місцем для розміщення.
Джерело