Революційна технологія Supre Drive (відео)

  • 28 липня 2022 09:30:42
  • Відгуків: 0
  • Переглядів: 378
  • 0

Розроблений компаніями Eveleigh та Lal Bikes, технологія Supre Drive усуває один із основних недоліків традиційних перемикачів на велосипедах: вони часто згинаються або забиваються сміттям через те, що вони звисають близько до землі та підтримуються лише зверху. Хоча він як і раніше включає перемикач, система Supre Drive, по суті, переміщає пристрій вгору і розподіляє його функції між двома місцями.
 

Корпус перемикача з одним шківом Supre Drive встановлений на спеціальному для системи задньому маятнику (його можна використовувати на велосипедах з хардтейлом), де він знаходиться з одного боку від касети, а не під нею. Там він виконує своє звичайне завдання переміщення ланцюга вперед і назад між зірочками. Однак він жорстко закріплений у двох точках, а також захищений від бічних ударів розташованим вище маятником. Це означає, що велосипед можна покласти на провідний бік без ризику погнути перемикач.
 

Поряд із переміщенням ланцюга вбік, звичайні задні перемикачі також утримують її у натягнутому стані. У разі Supre Drive цю функцію виконує окремий важіль натягувача з гідравлічним демпфуванням, що обертається навколо осі каретки. Таке розташування дозволяє прикладати постійне зусилля натягу у всьому діапазоні передач - зі звичайними перемикачами натяг збільшується зі зниженням передач.
 

І хоча прототип системи, як повідомляється, був на 200 грамів важчим за звичайну трансмісію Shimano XT, він був значно легшим, ніж трансмісії з внутрішньою коробкою передач, які є ще однією альтернативою заднім перемикачам.
 

Революційна технологія Supre Drive (відео)


На Nucleon 16 німецького виробника велосипедів Nicolai Bicycles, який є першим серійним велосипедом, що використовує цю технологію, найновіше та найкраще втілення Supre Drive встановлено як трансмісія 1 x 12 із загальним передатним числом 510%. Компанія заявляє, - «Завдяки Supre Drive велосипедист вперше може оптимально використовувати переваги підвіски з високим шарніром у довгохідному ендуро-байку».

 

Вага передсерійного велосипеда середнього розміру з алюмінієвою рамою 7020-T6 складає 16,6 кг заявлених без педалей. Цю цифру можна змінити для серійної моделі.

 

Джерело
 
Залишити відгук ↓
 
Відгуків ще не було.